malwinkowo

malwinkowo

sobota, 24 maja 2014

4 POKOLENIA - 5 MATEK czyli DZIEŃ MAMY 2014:)


witajcie:),
w tym roku z okazji zbliżającego się wielkimi krokami Dnia Mamy postanowiłam zrobić coś specjalnego, wyjątkowego i niepowtarzalnego:).
złożyło się na to wiele wydarzeń związanych z moją rodziną - m.in. to że sama w tym  roku zostałam po raz 1-wszy mamą:).
 
dlatego mam zaszczyt zaprezentować Wam moją podróż przez pokolenia, czyli 
 mini-albumik przedstawiający 5 Mam z mojej rodziny (niestety tylko już 3 z nich żyją).
Albumik wykonałam w 3 wersjach:
dla Mamy ( pierwotnie miał być tylko dla Niej), mojej Siostry i mnie samej, bo dla każdej z nas ten tegoroczny Dzień Matki jest wyjątkowo szczególny.
Cały albumik oparty jest na recyklingowych bazach  postarzonych tuszami Stazon Timber Brown i Distress Ink frayed burlap  i wystemplowanych motywami dzikich roślin (dziewanną, leszczyną, jabłonią, wrotyczem, krwawnikiem, pierwiosnkiem) - tylko okładka jest niebieska potraktowana przeze mnie preparatem Inka - kolor turkusowy oraz farbami akrylowymi i tuszami.
Zdjęcia umieszczone są na potuszowanej na biało (tuszem Archival Brilliance Moonligcht White) tekturze falistej oraz gazie.
Na rewersach kart znajduje się krótkie przedstawienie każdej z Mam.


po tym niedługim wstępie zapraszam do Galerii:):




Na okładce umieściłam przepiękny stempelek z wizerunkiem Matki Bożej Cygańskiej odbity brązowym Stazonem Timber Brown - długo zastanawiałam się czy taki religijny motyw komponuje się z prezentem na Dzień Matki, ale ten wizerunek Maryi jest tak piękny, kobiecy i emanujący macierzyństwem, że po chwilach wahania postanowiłam zaryzykować i z efektu jestem zadowolona:).
Na prawie każdej karcie zamontowałam anemony  mojego autorstwa:).


tak wygląda mój mini-albumik z przodu:).
ringi do albumu ozdobione są 2-ma rodzajami wstążeczek i koronką.

 a tak prezentują się poszczególne karty:):

Na 1-wszej karcie znalazła się, jako że jest najstarsza z rodu, moja Prababcia:). Jej zdjęcie podkreśla kwiat składający się z dwóch kwiatków zielonej hortensji Primy.


Na jej rewersie z imieniem i nazwiskiem Prababci oraz z wymieniem czyją była mamą, babcią, prababcią i praprababcią przysiadł sobie motylek - rusałka pawik (inachis io).

 Motyl  jest prawdziwy - po zimie całe ich zasuszone mnóstwo znalazłam w piwnicy :(.


ponieważ motylek był bardzo delikatny i kruchy - zalaminowałam go, a następnie wycięłam.


Na kolejnej stronie jest moja Babcia:).
 


do wykonanego przeze mnie żółtego anemona dodałam 3 piórka perliczki:).
w początkowej wersji albumik miał zawierać 5 kart + 2 okładki, ale w trakcie tworzenia postanowiłam dodać jeszcze jedną - ze zdjęciami Mamy mojej Mamy - czyli mojej Babci gdy była młoda; w tym celu zrobiłam kieszonkę ozdobioną czerwonym anemonem i koronką samoprzylepną.


Na następnej stronie umieściłam moją Mamę:).
Karta Mamy zawiera w sobie niespodziankę:) - maleńki tag z miejscem na życzenia z okazji Jej Święta:).
Tag ozdobiony jest znaczkiem z karminowym hibiskusem:).
A to już tag w pełnej okazałości -  jego brzegi wyzłocone są brokatem:).


teraz kolej na mnie - niemalże świeżo upieczoną mamę:).

i na moją siostrę, która rok temu została Mamą:).

między ostatnią kartą a okładką umieściłam zasuszone i zalaminowane roślinki:).

element zalaminowanych listków jest ruchomy:).


3 kolorowe gałązki pięknie współgrają z błękitem okładki:)

listki umieszczone są jedynie w folii do laminowania
 tak wyglądają karty niezłożonego jeszcze albumiku
... i ich rewersy:).


a tu już moje trojaczki:).





mam nadzieję, że Wam się podoba:).



 Albumik zgłaszam
na


WYZWANIA:


Magiczna Kartka
(do niedzieli 25 maja 2014)
Magiczna Kartka

praca wykonana została na kartonach kraftowych
w albumiku na prawie każdej karcie pojawia się słowo mama

WYZWANIE ZE SŁOWEM MAMA
 http://magicznakartka.blogspot.com/2014/05/wyzwanie-ze-sowem-mama.html




Sklep Scrapek.pl
(do poniedziałku 26 maja 2014)
Scrapek.pl


KWIECISTA PRACA
ponieważ zawiera mnóstwo kwiatów, ale ani jednej róży

 http://scrapek.blogspot.com/2014/05/majowe-wyzwanie-nr-27-kwiecista-praca.html





Sklep Przydasiowo
(do piątku 30 maja 2014)

Przydasiowo

1 WYZWANIE PRZYDASIOWE SEZON II

"Kocham Cię Mamo!"

bo jak najbardziej mój albumik jest wyrazem miłości do Mamy
(ze sklepiku wykorzystałam wstążeczkę oraz koronkę samoprzylepną i koronkę vintage, a także maleńki tag i oksydowane nity)




albumik wykonany jest jak najbardziej w stylu retro dlatego zgłaszam go na

4 Wyzwanie Retromanii
(do niedzieli 1 czerwca 2014)

RetroKraft SHOP





oraz na wyzwanie

Sklepu HopmArt
(do środy 4 czerwca 2014)
HopmArt

WYZWANIE- "Kwiaty dla Mamy" 

 

 



 pozdrawiam ciepło dziękując za miłe słowa:).
malwinku


a poniżej zdobyte 


WYRÓŻNIENIA:

http://http://franki-przydasiowo.blogspot.com/2014/05/1-wyzwanie-przydasiowe-sezon-ii.html

http://scrapek.blogspot.com/2014/06/majowe-wyzwanie-wyniki.html 

jeszcze raz dziękuję za fajną zabawę i gratuluję wszystkim Zwyciężczyniom:).
malwinku



















































20 komentarzy:

  1. Ślicznie wyszły te karteczki takie od serca i bardzo emocjonalne- Belfast

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję za miłe słowa:). pozdrawiam ciepło:). malwinku

      Usuń
  2. Prześliczny album zrobiłaś Malwina. Buziaki, Zu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję za miłe słowa:). pozdrawiam ciepło:). buziaki:).
      malwinku

      Usuń
  3. Świetne albumiki! Ogromnie podobają mi się te akcenty kolorystyczne w postaci kwiatów. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Retro Kraft Shop!
    Pozdrawiam,
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję za miłe słowa i super zabawę:). pozdrawiam ciepło:). malwinku

      Usuń
  4. bardzo dziękuję za przemiłe słowa:). pozdrawiam wiosennie:). malwinku

    OdpowiedzUsuń
  5. Super albumy i super pomysł :) Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję za miłe słowa i super zabawę:). pozdrawiam ciepło:). malwinku

      Usuń
  6. Wowowowow! Cudny pomysł i świetne wykonanie. Wzruszająca rzecz :-)
    Dziękujemy za udział w Przydasiowym wyzwaniu.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję za miłe słowa i super zabawę:). pozdrawiam ciepło:). malwinku

      Usuń
  7. Wyśmienity pomysł, piękne wykonanie ! Dziękujemy za udział w wyzwaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli mogę coś podpowiedzieć...kiedy wpisuje się komentarz to włączona jest weryfikacja słowna. To zniechęca blogerki do komentowania. Delikatnie sugeruję wyłączenie tej weryfikacji słownej.
    Posyłam pozdrowienia
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję za sugestię:). bloga mam dopiero od niedawna i jeszcze nie do końca potrafię się na nim poruszać, ale już chyba wyłączyłam tę weryfikację słowną:). pozdrawiam cieplutko:). malwinku

      Usuń
  9. Dziekuje za udzial w wyzwaniu Magicznej Kartki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję za miłe słowa i za fajną zabawę:). pozdrawiam ciepło:). malwinku

      Usuń
  10. Piękna praca!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję za miłe słowa i za świetną zabawę:). pozdrawiam cieplutko:). malwinku

      Usuń
  11. Niesamowita praca, śliczna :)) Dziękujemy za udział w zabawie HopmArt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ślicznie:). i dziękuję za miłą zabawę:). pozdrawiam cieplutko:). malwinku

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku