malwinkowo

malwinkowo

wtorek, 20 maja 2014

maj maj maj:)

maj maj maj:). wiosna-wiosna w pełni,
a właściwie to już chyba początek lata:).
po raz drugi w tym roku wraz z synkiem zbierałam zioła do zasuszenia:)
 
zbierałam i zbierałam...:)

...i zbierałam:).

w moim bukieciku przeważały "dzikie bratki" czyli fiołki trójbarwne (viola tricolor) i przetacznik perski (veronica persica) - już nie mogę się doczekać kiedy suszone użyję w moich pracach:).









 a gdy Mąż wracał z pracy poprosiłam go, aby przyniósł mi liść paproci, który mam w zamyśle niedługo wykorzystać w jakimś projekcie:),



pozdrawiam cieplutko życząc miłego wieczoru:).
malwinku



2 komentarze:

  1. Materiału juz sporo do następnych prac :-) Belfast

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku