malwinkowo

malwinkowo

sobota, 10 maja 2014

powitanie:)

Miło mi powitać Wszystkich,
którzy właśnie teraz odwiedzają mój blog:).
Mam na imię Malwina.
Z wykształcenia jestem filologiem klasycznym;
od prawie roku jestem mężatką,
a od dwóch miesięcy i trzech dni -
mamą najśliczniejszego na świecie synka (tak pewnie uważa każda mama:)) -  Remiczka:).
Mam wiele pasji, których non stop przybywa,
dlatego na tym blogu znajdziecie
 i robione przeze mnie karteczki,
i kwiatki, i ptaszki, i motyle, łacinę, starogrekę i kulturę antyczną,
i wszystko to z czego utkana jest moja dusza:).
Mam nadzieję, że w malwinkowie
każdy znajdzie coś dla siebie
miło spędzając czas:).

pozdrawiam cieplutko i wiosennie:).
malwinku

ps.: dodam jeszcze, że posługuję się lewą ręką i jestem baaaaaaardzo z tego dumna:):P/







2 komentarze:

  1. Życzę miłego pisania i spełniania się na blogu :-) - Belfast

    OdpowiedzUsuń
  2. pozdrawiamy z sekretariatu RMPM (Marysa, Kasia i o.KZ)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku