malwinkowo

malwinkowo

niedziela, 18 maja 2014

ptaszkowo-motylkowo:)

witam serdecznie:),
wiosna, wiosna w pełni aczkolwiek ostatnie 2 dni były baaardzo chłodne i deszczowe...
i właśnie ten bury czas spędziłam w mojej Pracowni tworząc kartki, które wymyśliłam już jakiś czas temu, a mianowicie jak byłam jeszcze w ciąży:).
z tęsknoty za wiosną (końcówka ciąży przypadła mi na miesiące: styczeń, luty i początek marca) powstały lekkie wiosenne pachnące kwieciem wiśni karteczki, na których umieściłam moje ulubione motywy:),

 tak oto najpierw powstała seria ptaszkowa:

gile (pyrrhula pyrrhula)
moja 1-wsza z tej serii karteczka i jednocześnie ulubiona:)
gile - samczyk i samiczka:) (pyrrhula pyrrhula)

jemiołuszki (bombycilla garrulus)
wszystkie ptaszki są przeze mnie narysowane, a następnie pomalowane kredkami akwarelowymi - tu do porównania ze zdjęciem, które mnie zainspirowało:).

modraszki (cyanistes caeruleus)
czyżyki (spinus spinus)
rudziki (erithacus rubecula)

sosnówki (periparus ater)

czyżyki (spinus spinus)

rudziki (erithacus rubecula)


a potem motylkowa: 
z zorzynkiem rzeżuchowcem w roli głównej i jego "żółtą wersją":).
te karteczki są nieco mniejsze, bo mają wymiary 10cm/10cm

zorzynki rzeżuchowce (anthocharis cardamines)

zorzynki rzeżuchowce (anthocharis cardamines)
zorzynki rzeżuchowce (anthocharis cardamines)


zorzynki rzeżuchowce (anthocharis cardamines)


a tu żółta wersja tych motylków - aczkolwiek takiej w przyrodzie raczej nie ma:)


mam nadzieję, że Wam się podobają:).
pozdrawiam ciepło:).
malwinku

5 komentarzy:

  1. Śliczne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, ze realizujesz swoje pasje, piękne te karteczki :-) Belfast

    OdpowiedzUsuń
  3. pełne nadziei i ukrytej miłości ... okz

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku