malwinkowo

malwinkowo

wtorek, 24 czerwca 2014

23 czerwca 2014

Witajcie:),
to jeszcze raz ja:).
wczoraj był wyjątkowy dzień 
i to aż z dwóch powodów:).
1-wszym z nich był Dzień Taty:).
Zainspirowana przepiękną karteczką Oli TU
postanowiłam zrobić baardzo podobną.
Wykorzystałam głównie
 mega zestaw papierów i wycinanek
z misiem Wellington
 z Przydasiowa TU,
przecudną tasiemkę Seam Binding Vintage 1 TU,
która, mam nadzieję, tylko chwilowo,
jest niedostępna w Przydasiowie,
oraz żółty guziczek z mega paczki TU
(też z Przydasiowa)


róże, które Remiczek "wręczył" Tacie są z naszego ogródka:)


na serduszku jest odcisk paluszka Remiczka:)

a tu już Remiczek z Tatą:)








23 czerwca jest także szczególnym dniem 
dla mojego synka, 
bo to właśnie 23 czerwca 2013 
powstał w moim brzuszku:),
choć wówczas jeszcze o tym nie wiedziałam:).

Od tego momentu zmienił się cały mój świat:).
Dziś mój synek ma prawie 4 miesiące:).
Jest najśliczniejszym i najcudowniejszym dzieciątkiem na świecie:),
ale pewnie każda mama powie tak o swoim maleństwie:).
Uwielbiam patrzeć gdy się uśmiecha:),
I gdy rozpromienia swoją malutką twarzyczkę na mój widok:),
gdy wyciąga swoje maleńkie rączki do mnie:).

Nie często mu śpiewam, ale jeśli już mi się to zdarzy,
to śpiewam mu m.in.
tę przepiękną pochodzącą z początku XVIII wieku kolędę:),
zwłaszcza refren:

 Gdy śliczna Panna Syna kołysała,
Z wielkim weselem tak Jemu śpiewała.
Li li li li laj, moje Dzieciąteczko, }
Li li li li laj, śliczne Paniąteczko.}BIS

Wszystko stworzenie, śpiewaj Panu swemu,
Pomóż w radości wielkiej sercu memu.
Li li li li laj, wielki Królewiczu, }
Li li li li laj, niebieski Dziedzicu!}BIS

Sypcie się z nieba, liczni aniołowie,
Śpiewajcie Panu, Niebiescy duchowie
Li li li li laj mój wonny kwiateczku,}
Li li li li laj w ubogim żłóbeczku } BIS

Cicho wietrzyku, cicho południowy,
Cicho powiewaj, niech śpi Panicz nowy,
Li li li li laj, mój wdzięczny Synaczku,
Li li li li laj, miluchny Robaczku. 

 https://www.youtube.com/watch?v=8Xdg7RCukDQ




pozdrawiam cieplutko
życząc jeszcze raz
miłego wtorku:).
malwinku



2 komentarze:

  1. Tatuś cieszył się pewnie z ,,własnoręcznie'' zrobionej karteczki od synusia- Belfast

    OdpowiedzUsuń
  2. oczywiście:). pozdrawiam cieplutko:). malwinku

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku