malwinkowo

malwinkowo

czwartek, 12 czerwca 2014

O wszystkim i o niczym....:)

witam wszystkich:),
czwartkowy poranek przywitał nas pochmurnym zbierającym się na deszcz niebem,
co chyba cieszy każdego po tych ostatnich upalnych dniach.
kiedyś już chyba  pisałam, że ja uwielbiam takie poranki późną wiosną...
nastrajają do snucia tajemniczych opowieści i historii...
zapach takiego ranka też jest baśniowy,
bo powietrze u mnie przepełnione jest zapachem
łąk, pól, skoszonej trawy,
pachną też zarodki grzybów...
a na czubku sosny
śpiewa trznadel...:).
dlatego dziś będzie o wszystkim i o niczym...
a ściślej - o magicznych buteleczkach i o znaczkach:).
czyli o tym, co niedawno wywołało ogromny uśmiech na mojej twarzy:).
 
 najpierw o tych 1-wszych:).
otóż, w zeszłym tygodniu dostałam od mojej Teściowej
7 przecudnych flakoników
o różnych kształtach i wymiarach:).
jeszcze nie wiem co będę w nich trzymać, ale miałam już kilka podpowiedzi i fajnych pomysłów:),
np. że można w nich umieścić
suszki kwiatowe lub ziołowe
albo
sole kąpielowe, czy pudry musujące do kąpieli 
albo scruby z dodatkami kwiatowymi - 
oczywiście wszystko własnej produkcji:).

przecudne buteleczki:)

a może dodam kilka uśmiechów, szczyptę czerwcowych barw i stworzę eliksir radości na poprawienie nastroju:)

ja na samym początku widziałam w nich brokat:),
... ślicznie wyglądałyby w nim różnokolorowe mieniące się drobinki:),
ale póki co znalazły się w nich zioła, takie jak:
 mlecz polny (Sonchus arvensis)
wilczomlecz (Euphorbia)
mak (Papaver)
chaber bławatek (Centaurea)
piołun (Artemisia absinthium)
goździk kartuzek (Dianthus carthusianorum)
margaretka - jastrun właściwy, złocień właściwy (Leucanthemum vulgare)

:)


chwilowo te cudne flakoniki pełnią rolę miniaturowych wazoników:)






Niedawno także dostałam mnóstwo znaczków, które mam zamiar wykorzystać 
m.in. w moich scrapbookingowych projektach:).
Uwielbiam znaczki:).
... może dlatego, że od najmłodszych lat, co jakiś czas oglądałam je w klaserach Taty...:).
sama mam przepiękny zbiór 
aczkolwiek  nie jest on aż tak bardzo bogaty,
 jak te, które pamiętam z dzieciństwa...
zresztą moja kolekcja jest troszkę wybiórcza, 
bo interesują mnie jedynie te znaczki,
które mi się podobają, 
czyli m.in. znaczki z kwiatami, ptaszkami, zwierzętami, bajkami,
i nie ma znaczenia czy są one stemplowane, czy nie...
jeśli trafia się jakiś podwójny - od razu odkładam go do wykorzystania na np. karteczkach:).







Swoją drogą, właśnie zauważyłam, 
że od najmłodszych lat 
interesowało mnie wszystko,
co związane z Pocztą:),
bo uwielbiam i znaczki, 
i kartki - nie tylko robić, ale i dostawać i wysyłać,
i jednymi z moich ulubionych stempelków są stempelki pocztowe:).
Coś w tym musi być:) - może powinnam pracować na Poczcie:)?
Czasem zastanawiam się czy nie minęłam się z powołaniem:D.
.....

i jeszcze na koniec coś, co niedawno
znalazł na strychu
mój Mąż



nie jest to może
zabytkowa maszyna retro
(nad czym ubolewam),
ale działa:).


pozdrawiam Was cieplutko 
życząc
miłego czwartku:).
malwinku


5 komentarzy:

  1. No jak miło, że tak podobają Ci się flakoniczki :-) Co do maszyny do pisania ,to jest z mojej pracy, była tam juz wyrzucona , a Ola uczyła się na niej biegłego pisania, bo w szkole mieli przedmiot maszynopisanie :-) o i tak to :-) Innych flakoników na horyzoncie na razie brak , oprócz tego jednego co pokazywałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo), i Piotr podobno uczył się na niej pisać:). pozdrawiam cieplutko:). malwinku

      Usuń
  2. Piękny post...Już widzę jakie możliwości kryją w sobie malutkie buteleczki, jak pięknie można je ozdobić : )Znaczki, to tez ciekawy dodatek do prac : )
    Maszynę do pisania mam podobną i często korzystam z niej pisząc sentencję,myśli i doklejam do prac.Marzyłam,żeby moją pomalować na jakiś ciekawy kolor- miętka albo nawet czerwień - ale umiejętności mi brak- ot tak luźne przemyślenia- pozdrawiam serdecznie : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję prześlicznie za miłe słowa:). w tych buteleczkach od razu się zakochałam:).hmmm:), to pomalowanie maszyny to jest super pomysł:). ja jeszcze muszę poćwiczyć pisanie na niej:). pozdrawiam cieplutko:). malwinku

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku