malwinkowo

malwinkowo

poniedziałek, 16 czerwca 2014

W Tajemniczym Ogrodzie II - PLESZKI

Witajcie:),

tak jak obiecałam w poprzednim poście - 
przez najbliższe dni 
będę prezentować na moim blogu 
stworzone przeze mnie miniaturki:).

Na początku
przedstawiam Wam
jedno z moich 1-wszych podejść
do ATC
zatytułowane
"PLESZKI"

Od razu uprzedzam, że będzie
bardzo duuuuuuuuuuużo zdjęć,
bo nie mogłam zdecydować się,
które wybrać -
pewnie z czasem kilka pousuwam,
ale póki co zapraszam do Galerii:):


kwiatki wiśni pokolorowane są kredkami akwarelowymi, gelatosami i kredą

pleszki są jednymi z najpiękniejszych ptaszków, które do mnie przylatują

niestety, póki co, nie udało mi się zrobić im zdjątka

tutaj przybliżenie - brzegi karteczki muśnięte są złotym brokatem



















Mam nadzieję, że przebrnęliście przez te fotki:).
Karteczka mająca wymiary ATC
zbudowana jest na recyklingowej bazie
i tekturze falistej potuszowanej białym tuszem.
Nie zabrakło na niej także, ostatnio jednego z moich ulubionych dodatków, gazy.
 Głównym jej motywem jest przepiękny stempelek z  4-ma ptaszkami, 
które pokolorowałam kredkami akwarelowymi tak, aby
choć troszkę były
 podobne do pleszek - 
dla porównania zdjęcie prawdziwej pleszki.

(in margine: łacińska nazwa pleszki  Phoenicurus phoenicurus
pochodząca z języka greckiego oznacza ptaka z czerwonym ogonem;
łaciński przymiotnik phoenicerus (3.),
który także pochodzi z greki tłumaczy się jako szkarłatny, purpurowy
wg mnie mnie ogon pleszki nie jest purpurowy
lecz pomarańczowy,
ale może tak widział tego ptaka ten, który nadał mu łacińską nazwę).

zdjęcie pleszki (Phoenicurus phoenicurus) z netu

Oprócz ptaszkowego stempelką karteczkę
zdobi stempelkowe gniazdko odbite brązowym Stazonem,
2 gałązki kwitnącej wiśni pokolorowane kredkami akwarelowymi, kredą i gelatosem,
oraz 2 papierowe motylki vintage.

Karteczka ma  coś w sobie tajemniczego i jak najbardziej jest to ogród,
dlatego zgłaszam ją
jako moją drugą pracę
na

Czerwcowe Wyzwanie nr 28- W Tajemniczym Ogrodzie
(do poniedziałku 30 czerwca 2014)
 http://scrapek.blogspot.com/2014/06/czerwcowe-wyzwanie-nr-28-w-tajemniczym.html
sklepu Scrapek.pl

http://scrapek.blogspot.com/2014/06/czerwcowe-wyzwanie-nr-28-w-tajemniczym.html


oraz na Wyzwanie Retromanii 5
http://retrokraftshop.blogspot.com/2014/06/wyzwanie-challenge-retromania-5.html
sklepu Retro Kraft Shop
(do niedzieli 29 czerwca 2014)
WYNIKI:
w przeciągu 5 dni od terminu zakończenia wyzwania

http://retrokraftshop.blogspot.com/2014/06/wyzwanie-challenge-retromania-5.html


i na koniec:) -
takie filuterne oczki miał mój synek,
gdy siedział z Mamusią
w Pracowni:).




miłego poniedziałku:)
malwinku

6 komentarzy:

  1. dziękuję prześlicznie:). pozdrawiam cieplutko:). malwinku

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, pełne życia ATC! Super jest ta 'pajęczynka' w tle. :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Retro Kraft Shop!
    Pozdrawiam,
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przeogromnie dziękuję za miłe słowa:). pozdrawiam cieplutko:). malwinku

      Usuń
  3. O! I doczekałam się takiej super pracy-ATC...Pięknie i na bogato..Znam ten ból jeśli chodzi o ilość fotek i doskonale Cię rozumiem : ) Maluszek uroczy i widać grzeczny jeśli pozwala Ci na artystyczne działania-pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie dziękuję za miłe słowa:). to jest jedna z moich ulubionych prac i łączy w sobie prawie wszystkie moje zainteresowania:). maluszek rzeczywiście jest baaaaaardzo grzeczny:) i przyzwyczajony do siedzenia z mamusią w Pracowni, bo jeszcze gdy był w mamy brzuszku prawie całe dnie siedział tam z mamusią, a mamusia cały czas mówiła do niego co robi:). pozdrawiam cieplutko:). malwinku

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku