malwinkowo

malwinkowo

piątek, 20 czerwca 2014

W Tajemniczym Ogrodzie IV - 4 Pory Roku

Witajcie Kochani:),

i to już moje ostatnie zeszłoweekendowe podejście
do formy
jaką jest forma ATC:).

Tym razem po raz kolejny oczarowana i zainspirowana 
przecudnymi breloczkami
Sylwii-eR TU
postanowiłam i ja spróbować swoich sił,
tyle, że nie na kartach zdrapkach,
ale na kartach kredytowych:).
4 zużyte karty kredytowe mojego Męża
potraktowałam najpierw
białym gesso i gazetowym stempelkiem ze Scrapka.pl TU.
Tak oto powstało moje tło.
Następnie na każdej z nich
przedstawiłam kolejno każdą z pór roku.
W ten sposób powstały 4 magnesy na lodówkę
zatytułowane
"4 Pory Roku"

Zapraszam do mojej Galerii:


każdej z Pór Roku przyporządkowany jest inny ptaszek

Wiosna objawiła się gilem wysiadującym jajka; listki brzozy są recyklingowe - z opakowania po ksilitolu

Latem przysiadł na kwitnącej gałązce czyżyk:); kwiatki kwitnącej wiśni pokolorowane są kredkami akwarelowymi, kredą i tuszem 2w1 Dauber-Duos Pink Apricot



Na jesiennej gałązce usiadła sikorka sosnówka:)

Jest to moja ulubiona karta - na początku miało nie być liści, bo te, które wycięłam były zbyt kolorowe, ale mój Mąż powiedział, że nieważne, że to listopad - liście MUSZĄ być, więc dodałam kilka dębowych listków wyciętych z papierowej torby - z efektu jestem baaaaardzo zadowolona:)

na tych zdjęciach będzie kilka prób ujęć moich mokrych od deszczu gałązek

preparat Glossy Accents doskonale imituje krople deszczu:)

tak szczerze mówiąc to ja baaaardzo lubię listopad:)


kropelki naprawdę wyglądają jak prawdziwe



 I przyszedł czas na
ZIMĘ


sikorki lazurowe siedzą na ośnieżonych gałązkach irgi:)

owoce irgi wykonane są czerwonym perlen penem

gałązki ośnieżone są preparatem 3d Schnee aus der Tube imitującym sztuczny śnieg:)





Wszystkie ptaszki są mojej produkcji:).
mam nadzieję, że podobają się Wam moje magnesiki:),

które zgłaszam już jako 4 pracę na
Czerwcowe Wyzwanie nr 28 - W Tajemniczym Ogrodzie
(do poniedziałku 30 czerwca)
sklepu Scrapek.pl

http://scrapek.blogspot.com/2014/06/czerwcowe-wyzwanie-nr-28-w-tajemniczym.html


...

i jeszcze na sam koniec dodam
kilka zdjęć ostatnio mojego ulubionego motylka
czerwończyka dukacika (Lycaena virgaureae) :)





















Tu wg mnie jest
Przeplatka maturna (Euphydryas maturna)

Przeplatka maturna (Euphydryas maturna)

A tego motylka na razie nie potrafię zidentyfikować:(.





życzę wszystkim miłego piątku i udanego długiego weekendu:).
u mnie wietrznie i zbiera się jakby na deszcz....
mam nadzieję, że jednak nie będzie padać, bo dziś mam przemiłych Gości z Finlandii:),
a jutro Mąż zabiera mnie na Giełdę Staroci więc musi być ładna pogoda:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku

2 komentarze:

  1. Wszystkie piękne , ale to zima skradła moje serce : )

    OdpowiedzUsuń
  2. baaardzo dziękuję za miłe słowa- mnie osobiście najbardziej podoba się jesień, ale sikorki lazurowe są także jednymi z moich ulubionych ptaszków:). pozdrawiam cieplutko:). malwinku

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku