malwinkowo

malwinkowo

środa, 11 czerwca 2014

W Tajemniczym Ogrodzie I - CINCIALLEGRA

witajcie:),

w to piękne wiosenne popołudnie:).
dziś za sprawą Czerwcowego Wyzwania w Scrapku
chciałabym zaprosić Was 
do 
Tajemniczego Ogrodu:) -Tajemniczego Ogrodu, 
w którym znalazły miejsce na zakładanie gniazd 
m.in. sikorki bogatki:).
Ich włoska nazwa brzmi
cinciallegra
a allegra znaczy wesoła,
i istotnie te ptaszki są baardzo wesołe:).
Uwielbiam ich radosne cin cin cin przypominające
dźwięk malutkiego srebrnego dzwoneczka:).

A oto i moja karteczkowa bogatka:).

Karteczka jest dosyć prosta i uboga w dodatki.
Jej głównym motywem i ozdobą
jest namalowana przeze mnie
kredkami akwarelowymi
sikorka,
ale myślę, że nic więcej jej nie potrzeba:).


Sikorki bogatki są to jednymi z moich ulubionych ptaszków:)

aby podkreślić wiosenny charakter mojej karteczki ozdobiłam ją zieloną kokardką:)

karteczkę, oprócz wstążeczki, zdobią jeszcze malutkie zielone koraliki i przezroczyste kropelki akrylowe

moją jak najbardziej wiosenną i ogrodową karteczkę zgłaszam na 

Czerwcowe wyzwanie nr 28 - W Tajemniczym Ogrodzie 

(do poniedziałku 30 czerwca 2014)

sklepu Scrapek.pl

 
http://scrapek.blogspot.com/2014/06/czerwcowe-wyzwanie-nr-28-w-tajemniczym.html


a na koniec podzielę się z Wami moimi dzis. przeżyciami...
zawsze wiedziałam, że MacGyver - moja 1-wsza miłość, 
jest moją Pokrewną Duszą:), 
no ale żeby aż tak wpasować się w mój dzisiejszy dzień:)???
U mnie dziś od samego rana - INWAZJA MRÓWEK:/.
Dzisiejszy odcinek MacGyvera - o czym??? - O MRÓWKACH:)!!!

zdjęcie MacGyvera - z netu:)


pozdrawiam Was orzeźwiająco
w tym upalnym czerwcowym dniu:).
malwinku

4 komentarze:

  1. Bardzo ładna karteczka, ja też lubię kredki akwarelowe :) Dziękuję za udział w wyzwaniu, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję prześlicznie za komentarz:). ja uwielbiam kredki akwarelowe, a ostatnio zakochałam się w gelatosach:). pozdrawiam cieplutko:). malwinku

      Usuń
  2. Urocza- sikorka wyszła jak prawdziwa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje przeogromnie za miłe słowa:). sikorki są jednymi z moich ulubionych ptaszków:). pozdrawiam cieplutko:). malwinku

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku