malwinkowo

malwinkowo

środa, 25 czerwca 2014

W Tajemniczym Ogrodzie V - Pippi

witajcie:),
i znów, tym razem dzięki Scrapkowemu Wyzwaniu, znalazłam się w świecie magii, piękna i czaru,
w jaki wprowadzają nas powieści dla dzieci.
o ile poprzednim razem wygłupiałam się razem z Pippi Langstrumpf, 
o tyle tym razem stoję przed furtką do Tajemniczego Ogrodu:).
Tyle tylko, że w tym ogrodzie nie znajdziecie Mary Lennox
lecz
ubraną w długą wytworną suknię
i wielki kapelusz
Fizię Pończoszankę:).


Pippi autorstwa Anny Kołakowskiej pokolorowana jest kredkami akwarelowymi, które obok gelatosów i pasteli są moimi ulubionymi kredkami:)



Ta niezwykle "elegancka" karteczka 
zainspirowana karteczką Dwóch Lewych Rączek,
którą obejrzeć możecie TU
 wykonana jest na białej bazie
oraz na różowym brystolu 
i papierze The ScrapCake ze wspaniałej
kolekcji Jasna Strona Życia.
sama Fizia pochodzi z książki 
Astrid Lindgren "Fizia Pończoszanka wchodzi na pokład" 
w przekładzie Teresy Chłapowskiej ze świetnymi ilustracjami Anny Kołakowskiej:).

karteczkę, już po raz kolejny, zgłaszam na
CZERWCOWE WYZWANIE NR 28
W TAJEMNICZYM OGRODZIE
(do poniedziałku 30 czerwca 2014)
sklepu
SCRAPEK.PL

http://scrapek.blogspot.com/2014/06/czerwcowe-wyzwanie-nr-28-w-tajemniczym.html


i jeszcze na koniec
mój przepiękny
stephanotis floribunda,
którego dostałam od Męża
na I Rocznicę Śłubu:)







pozdrawiam cieplutko
w ten pochmurny dzień:).
malwinku

5 komentarzy:

  1. Śliczna kartka :) bardzo podoba mi się ten niebieski szlaczek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje przeogromn ie:), ale moja to nic w porownaniu z Twoja karteczka, ktora sie inspirowalam:). pozdrawiam cieplutko:). malwinku

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku