malwinkowo

malwinkowo

wtorek, 8 lipca 2014

blue tit

witajcie Kochani:),

wreszcie jest prawdziwe lato:),
lato takie jakie pamiętam z dzieciństwa:
dni upalne, a noce ciepłe, pachnące...:).
w moim ogrodzie niewiele się teraz dzieje...
zakwitła Budleja Dawida,
ale póki co, na razie
przylatują na nektar
tylko, potocznie zwane,
pawie oczka.

także w budkach, które na wiosnę
powiesił mój Mąż
już nikt nie mieszka...
a jedną wynajmowała
rodzinka czarnogłówek,
drugą zaś -
rodzinka bogatek:).

ten, kto choć troszkę mnie zna,
wie, że jedną z moich pasji,
którą żyję niemalże przez cały rok 
są m.in. ptaki:).
 w kuchni, gdzie na przemian z Pracownią, 
spędzam baaaardzo dużo czasu
mają swoje stałe miejsce na bufecie:
atlas ptaków,
atlas roślin i kwiatów dziko rosnących
i atlas motyli (który dostałam niedawno od Męża:)). 

dlatego też -  dziś będzie
kolejne połączenie tego co kocham:)


kwintesencję moich pasji,
3 w 1:
ptaki - kwiaty - motyle - scrapbooking,
czyli ATC
zatytułowane
Blue Tit

(uprzedzam, że będzie duuużo zdjęć:))

narysowana przeze mnie modraszka pokolorowana jest kredkami akwarelowymi

kwiatek, który wykonany jest z papieru czerpanego pomalowany jest gelatosem Banana


 a tak wyglądały fazy tworzenia 
tego mojego ATC,
bo dłuuuugo nie mogłam 
zdecydować się na 
ostateczną formę.
bazą ATC jest zużyta
karta kredytowa:).



 na początku miała być tylko
modraszka, gałązka brzozy, 
listki brzozy wycięte z opakowania po Ksilitolu,
oraz wykonany przeze mnie 
żółciutki kwiatek





ale czegoś mi brakowało
więc dodałam motyle:)








jednak znów było mi za mało
więc dorzuciłam jeszcze 
nitki sizalu:)





 ale gdy wstałam
doszłam do wniosku,
że dodam jeszcze
ździebko gazy -
i tak już zostało:).



bardzo korciło mnie także, aby białe tło
wystemplowane gazetowym stempelkiem
zamienić na 
 kolorowe tło
wymediowane tuszami, mgiełkami, gesso,
ale w ostateczności zostałam przy białym
...



a tu jeszcze fotka tego
skąd wzięłam inspirację:)

pomysł na to modraszkowe ATC przyszedł do głowy, gdy zobaczyłam kubek, który przysłała mi Teściowa:)


 pracę zgłaszam 
 na 
WYZWANIE#41
Magiczne Ogrody
(do wtorku 8 lipca 2014)
WYNIKI:
w piątek 11 lipca 2014)


na blogu
123 Scrapuj Ty
123scrapujty.blogspot.com/2014/06/wyzwanie41-magiczne-ogrody.html

oraz na
Wyzwanie Kartkowego ABC

Wyzwanie # 14 - M jak Motyl 

(do poniedziałku 21 lipca 2014)

http://kartkoweabc.blogspot.com/2014/07/wyzwanie-14-m-jak-motyl.html

i

Wakacyjne Wyzwanie u SZMEKA

zatytułowane

 SŁONECZNIE I WAKACYJNIE

(do czwartku  24 lipca 2014)

http://szmek-bloguje.blogspot.ie/2014/07/17-wyzwanie-u-szmeka.html


 a na koniec
kilka fotek z mojego ogrodu:):








cały dzisiejszy ranek biegałam z aparatem 
za motylkami i za wilgą, 
ale tylko rusałkę pawika
udało mi się upolować.















 a to już
kwintesencja moich pasji:) -
motyl w karmniku dla ptaszków:)


 a na koniec
zdjątko wczorajszej burzy:)


pozdrawiam ciepło,
a właściwie orzeźwiająco
w tym upalnym dniu:).
malwinku


5 komentarzy:

  1. Bardzo fajna karteczka. Dziękujemy za wzięcie udziału w wyzwaniu 123scrapujTy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A to znasz: http://www.dianabeltranherrera.com ? Jak zobaczyłam połączenie papier + ptaki, od razu pomyślałam o Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne to ATC:) Dziękuję za udział w SZMEK-owym wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. urocza praca :)))
    Dziękujemy za udział w SZMEKowym wyzwaniu :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Usually I don't read post on blogs, but I wish to say that this write-up very compelled me to try and do so!
    Your writing taste has been amazed me. Thank you, quite nice
    post.

    Also visit my weblog: web site ()

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku