malwinkowo

malwinkowo

niedziela, 13 lipca 2014

kartka na pracy magisterskiej:)

witajcie Kochani:),
dziś chciałabym pokazać Wam
karteczkę, którą zrobiłam już
jakiś czas temu,
gdy jeszcze byłam w ciąży,
ale tak jakoś zupełnie
o niej zapomniałam,
a przypomniała mi się ona dopiero,
gdy zobaczyłam temat wyzwania
w sklepie Artimeno,
w którym na karteczce
należy użyć papieru
własnoręcznie przez siebie zrobionego.
ja swój papier zrobiłam na brudnopisie mojej pracy magisterskiej
 zmodyfikowaną przeze mnie metodą serwetkową,
którą możecie znaleźć TU .
(na zeszłoroczne Boże Narodzenie baaardzo dużo papieru zrobiłam sobie właśnie w ten sposób:)).


moja praca jest prawie monochromatyczna:).
ptaszki wycięte są
z lnianego papieru wizytówkowego.







moją karteczkę 
zgłaszam na wyzwanie sklepu Artimeno

Wyzwanie # 26 - Z własnoręcznie zrobionym papierem. 

(do poniedziałku 14 lipca 2014)

http://artimeno.blogspot.com/2014/06/wyzwanie-26-z-wasnorecznie-zrobionym.html

 

 i jeszcze kilka 
letnich migawek:)

 
moje ogródkowe anemony

dojrzałe żyto

i żuczek się wygrzewa:)


coenonypha oedippus


dostojka latonia (Issoria lathonia)

oraz tego,
co dostałam na
 moje tegoroczne imieniny:)

mój 1-wszy wykrojnik - zapowiedź przyszłego BS, gelatosy, wstążeczki, karteczki i książka-rozkladanka o starożytnej Grecji:)




i sztaluga:) - a właściwie 2 sztalugi, bo dostałam także i dużą i małą:)


pozdrawiam Was cieplutko 
życząc miłej niedzieli:).
malwinku

2 komentarze:

  1. Wow, zima w środku lata;) Też czasami stosuję tę metodę z serwetką:) Dziękuję za udział w wyzwaniu, DT Artimeno.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, zimowej kartki dawno nie widziałam (od zimy oczywiście :)) Ale ja lubię być zaskakiwana :)
    DT Artimeno

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku