malwinkowo

malwinkowo

czwartek, 14 sierpnia 2014

niezapominajkowa panienka

witajcie Kochani,
tak jak obiecałam -
w tym poście przedstawiam
kolejną moją laleczkę
(także zainspirowaną laleczkami Gosi S. TU)
 specjalnie zaprojektowaną na
1-wsze Urodziny
CraftBaru.

Panie i Panowie,
oto
Niezapominajkowa Panienka:).






Limonkową Laleczkę zdobiło sójcze piórko - Niezapominajkowej Panience dodałam piórko perliczki:)





czarne chlapania to lakier do paznokci, którym ostatnio maluję nie tylko paznokcie:)
turkusowy kwiatuszek wykonałam z papieru morwowego metodą embossingu na zimno:)







Tym razem moja laleczka ubrana jest w przepiękną
niebiesko-zieloną sukienkę
wykonaną z przecudnego soczystego papieru
z kolekcji Carpe diem Piątku 13go.
dodatkowo tag zdobią 3 białe stokrotki,
oraz  turkusowy kwiatuszek -
od początku do końca wykonany przeze mnie
z papieru morwowego NAMASTE
i gotowych pręcików:).
Na moim tagu znalazła się także
niebieska serwetka z kolekcji Lemoncraft
Nie zapomnij mnie
oraz perełki wykonane białym perlen penem.
chlapania wykonałam -
tak jak poprzednio -
 czarnym lakierem do paznokci:).

Karteczka została
specjalnie zaprojektowana
na 1-wsze Urodziny
CraftBaru,
dlatego zgłaszam ją na 
1-wszo-Urodzinowe Wyzwanie
dołączając do niej
moje najszczersze życzenia -
dalszych sukcesów
dla całego zespołu Sklepu
CraftBar:)


(do piątku 15 sierpnia 2014, WYNIKI: niedziela 17.08.2014)

pozdrawiam cieplutko
życząc miłego dnia:).
malwinku



miło mi poinformować, że 
moja praca
spodobała się
Beaci (TU),
gdzie moja laleczka
została przez nią 
nagrodzona
przepiękną karteczką:).

a to już moja nagroda:)
w rzeczywistości jest jeszcze piękniejsza
niż na zdjęciu:).
jeszcze raz dziękuję:)

moja prześliczna karteczka od Beaci:)

pozdrawiam cieplutko
baaaaardzo dziękując
za wyróżnienie:).
malwinku

8 komentarzy:

  1. przepiękna laleczka i tag! dziękujemy za udział w zabawie Craft Baru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję przeogromnie za miłe słowa i za fajną zabawę jeszcze raz życząc z okazji 1-wszych Urodzin CraftBaru spełnienia wszystkich marzeń:). malwinku

      Usuń
  2. Ale śliczna jest, bardzo urocza :) Dziękujemy!

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję pozdrawiając cieplutko:).

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca i te kolorki. Dziękuję za udział w craftbarowej zabawie urodzinowej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję przeogromnie za miłe słowa:). pozdrawiam cieplutko jeszcze raz życząc samych sukcesów:). malwinku

      Usuń
  5. Bardzo dziękuję za przemiłe życzenia i fantastyczną zabawę. Tag jest niesamowicie zrobiony i te detale, powalające. Dziękuję za udział w craftbarowej zabawie urodzinowej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze raz dziękuję i baaaardzo cieplutko pozdrawiam:).

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku