malwinkowo

malwinkowo

piątek, 15 sierpnia 2014

lodowa card in box:)


witajcie Kochani:),
dziś chciałabym przedstawić Wam
moją 1-wszą karteczkę
typu card in box.
o ile ja nie przepadam za robieniem pudelek,
o tyle to pudełeczko,
z którego wyskakują imieninowe pingwinki z lodami
zrobiłam wręcz w mgnieniu oka,
a to tylko dzięki baaardzo przejrzystemu
kursikowi Hogaty, który
znajdziecie (TU),
muszę też przyznać, że
więcej czasu zajęło mi wypełnienie pudełka,
bo wręcz pozorom lodowy temat
okazał się dla mnie dość trudny
(za chiny nie wiedziałam jak go ugryźć)
niż sama baza tej karteczki,
no ale kombinowałam i kombinowałam
i wykombinowałam
"budkę z lodami",
w której po kryjomu
schowały się 2 pingwinki:).

zobaczcie sami:):

w pudełeczku znajdują 4 gałki lodów o różnych smakach:)
.

...jest i ajerkoniakowa gałka lodów (żółta), ... i jogurtowo-malinowa z suszoną żurawiną (różowa), ... i jagodowa (fioletowa), ... i o smaku gumy do żucia z wisienkami (niebieska) :)



dłuuuuugo nie mogłam
zdecydować się jakiego papieru użyć,
dlatego moja baza,
którą jest papier wizytówkowy ecru
została ozdobiona jedynie
ciapkami zrobionymi kredkami playcolor
oraz dziurkaczowymi śnieżynkami:).


lody z kolei zostały zrobione z kolorowego brystolu
oraz papieru wizytówkowego ecru, który
(ponieważ nie miałam płytki do embossingu ze wzorem kratki)
wytłoczyłam za pomocą....
tabliczki do pisania braille'a...

rożki lodów wytłoczyłam za pomocą tabliczki do pisania braille'a


wisienki na jednym z moich lodów, to wisienki z Przydasiowa (TU ),
tyle tylko że okazały się one nieco
zbyt ciężkie
więc je odrysowałam
i te "moje" dodałam do lodów:)
z kolei lody z bitą śmietaną na wierzchu
 "ubitą" ze sztucznego śniegu
zdobi dodatkowo suszona żurawina:).


nie miałam gotowych pingwinków
więc je sama namalowałam i wycięłam:)







suszona żurawina wyszła przez przypadek -  chcąc przyspieszyć proces schnięcia czerwonego perlen pena potraktowałam go nagrzewnicą, niestety za bardzo go przypiekłam....miałam to usunąć, ale potem doszłam do wniosku, że nikt jeszcze nie miał suszonej żurawiny na lodach, więc zostawiłam...:)

dodatkową zaletą
tego typu karteczki
jest to, że można ją
 spokojnie złożyć i włożyć do koperty:)










karteczkę zrobiłam dla mojego
Chrześniaczka Olafka,
który obchodzi swe Imieniny
latem

i ją zgłaszam na 
Wyzwanie 5 Sezon II
Sklepiku Przydasiowo (TU)
(do niedzieli 24 sierpnia 2014)

http://franki-przydasiowo.blogspot.cz/2014/08/5-wyzwanie-seon-ii.html



oraz na Wyzwanie  # 28
Sklepu-Ewa (TU)
SUMMER TIME
(do czwartku 28 sierpnia 2014, WYNIKI: 29.08.2014 Pn)

http://blog-sklep-ewa.blogspot.com/2014/08/wyzwanie-28-summer-time.html

pozdrawiam Was cieplutko
życząc
miłego popołudnia:)
malwinku


ps.: nie wytrzymałam wieczorem
i moje wisienki pokryłam jeszcze
glossy accents:)




 
miło mi poinformować, że
moja lodowa card in box
zdobyła
WYRÓŻNIENIE
w 5 WyzwaniuSezonu II
Sklepiku Przydasiowo 
(TU)










jeszcze raz cieplutko pozdrawiam
gratulując pozostałym Zwyciężczyniom:).
malwinku

2 komentarze:

  1. Śliczne pudełeczko! Dziękujemy za udzial w przydasiowym wyzwaniu :-) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję za miłe słowa i super zabawę:). pozdrawiam ciepło:). malwinku

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku