malwinkowo

malwinkowo

wtorek, 23 września 2014

JESIEŃ JUŻ CHADZA PO DROGACH ....

witajcie Kochani:),
pogoda zrobiła się iście jesienna,
dlatego dziś chciałabym
pokazać Wam pracę,
nad którą pracowałam
przez ostatni tydzień,
którą 1000x przerabiałam,
i do końca nie wiedziałam,
 czy coś godnego uwagi 
z tego wyjdzie....

zobaczcie sami:







 

materiały, których użyłam tworząc tę kartkę, to:

papiery:
papier kraftowy EKO
papier wizytówkowy ecru
Stamperia SBB112
The ScrapCake Summer City
Maja Design Coffee in the Arbour-Delicious moments
KAISERCRAFT Great Southern Land Collection
Prima Marketing Rondelle Collection Sovienne
oraz srebrny wytłaczany papier

stemple:
lalka - Prima Marketing - Julie Nutting - Jane
kotek - Wycinanka
ptaszek - Inkadinkado
chabry - 7 Dots Studio Nature Walk
gałązka w środku kartki - Stempel&Kartoon

ponadto:
maska - murek
dziurkacz - listki dębu
suche gałązki brzozy
mech
młode żołędzie
kredki akwarelowe
kredki playcolor
tusz STAZON timber brown
tusz Memento black
farby plakatowe
pasta strukturalna
kropelki deszczu - glossy accents
firanki w oknie - gaza

 

a teraz kilka szczegółów:





nie mam BigShot'a
więc okno  jest całkowicie przeze mnie
narysowane i wycięte











na dębowej gałązce
tuż na łokciem Jane
przysiadł ptaszek
kolorowany wg kursu Sylwii-eR (TU),
tyle że nie tuszami,
tylko kredkami akwarelowymi


tu widać kropelki deszczu zrobione przeze mnie glossy accents i maleńkie żołędzie, które zbierałam w lipcu (na tym zdjęciu klej jeszcze dobrze nie wysechł - dlatego jest widoczny)


buty mojej Jane zostały przeciągnięte glossy accents



cegły kilka razy przemalowywałam:)

i na koniec
kilka fotek z lasu:).










podczas ostatniego grzybobrania
znaleźliśmy też
kilka sójczych piór

sójka została upolowana i zjedzona przez jakiegoś drapieżnika




 a te figi
kupił mi ostatnio Mąż,
o ile nie przepadam za tymi owocami suszonymi,
tak świeże - uwielbiam:).



a moją pracę zgłaszam na
29# Wyzwanie CraftFun'a
"Praca z maską" (TU)
(do soboty 27 września 2014)

http://craftfunsklep.blogspot.com/2014/09/wyzwanie-29-praca-z-maska.html

oraz na
Wyzwanie#19
Kartkowego ABC
"S jak Stempel" (TU)
(do poniedziałku 29 września 2014)

http://kartkoweabc.blogspot.com/2014/09/wyzwanie-19-s-jak-stempel.html

i na
Wrześniowe Wyzwanie
Digital Paper
JESIEŃ JUŻ CHADZA PO DROGACH (TU)
(do niedzieli 12 października 2014)
WYNIKI: 15.11.2014 sobota


http://madebyjanet.blogspot.com/search/label/Wyzwania


to była 1-wsza z prac, którą
chciałam Wam dziś pokazać,
ale to jeszcze nie koniec na dzisiaj:).
dziś opublikuję jeszcze kilka postów:).
taki mały maraton...:).
pozdrawiam cieplutko
życząc miłego dnia:).
do napisania:).
malwinku

ps.: przeglądając blogi innych właśnie zdałam sobie sprawę,
że dziś 1-wszy  Dzień Jesieni,
tak więc moja karteczka
jak najbardziej na miejscu:).

15 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa praca :) I laleczka cudna :) Dziękuję za udział w wyzwaniu CraftFun :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje przeogromnie:). pozdrawiam cieplo:). malwinku

      Usuń
  2. Świetna praca, bardzo oryginalna. Dziękuję za udział w wyzwaniu CRAFTfun!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesienią powiało i to bardzo! Super kolorystyka!Dziękujemy za udział w wyzwaniu CraftFUN

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje i dziekuje za fajna zabawe:). buziaki:). malwinku

      Usuń
  4. Wyjątkowa kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu w Kartkowym ABC.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te stemple laleczkowe :) pięknie wykorzystałaś w jesiennej odsłonie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez uwielbiam te stemple:) buziaki przeogrmne i dizekuje za tak mile slowa:). malwinku

      Usuń
  6. Śliczna praca i tyle w niej szczególików :)) Dziękuje za udział w wyzwaniu Digital PAPER

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje:). pozdrawiam cieplutko dziekujac za baaardzo fajna i mila memu sercu, bo uwielbiam jesien zabawe:). malwinku

      Usuń
  7. Dziękujemy za udział we Wrześniowym Wyzwaniu Digital Paper!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku