malwinkowo

malwinkowo

wtorek, 2 września 2014

warstwowo manekinowo

witajcie Kochani:),
jakiś czas temu zostałam poproszona przez moją 
baaardzo bliską Koleżankę Zu (TU)
o zrobienie kartki urodzinowej
dla jej nastoletniej fińskiej znajomej.
 jako wytyczne miały być:
kolor fioletowy i manekin.
kiedyś już robiłam kartki z manekinem
z szablonu, który sama sobie zrobiłam (nie mam BS)
jednak tym razem postanowiłam
zrobić ją nieco inaczej,
tyle tylko że nie bardzo wiedziałam
czego dokładnie chcę...
w wyniku czego temat
z motywem manekina
 z dodatkiem fioletu
okazał się dla mnie szalenie trudny...
oto co mi wyszło:
spódniczka na manekinie wykonana jest z fioletowego papieru do orygami

kwiatek - już tradycyjnie wykonany przeze z papieru czerpanego pomalowany jest na mokro gelatosem Lavender

oprócz papierowych warstw moją karteczkę zdobi metka z jakiejś bluzki


karteczka wykona jest 
na bazie ecru.
warstwy to papier:
ScrapBerry's Wind of Travel
oraz
Carta Bella Sew Lovely





do jednej z warstw przypięłam dwie maleńkie agrafki





mam tylko nadzieję, że
nie popełniłam plagiatu,
ani nie zostanę oskarżona o kradzież projektu, bo
moją inspiracją była karteczka Rudlis (TU).



moją pracę zgłaszam na
Wyzwanie nr 10
w CraftBarze
(do środy 10 września 2014)


http://blog.craftbar.com.pl/2014/08/wyzwanie-nr-10-warstwowo.html


a na sam koniec zobaczcie
jak spędziłam
ostatni weekend:)

w tym roku Sezon Maślakowy zaczął się wcześniej niż w zeszłym:)

...natomiast w lasach królują prawdziwki...:)

...niemalże na każdym kroku można natknąć się na te piękne i rasowe grzyby...:)

...tym akurat zdążył się już poczęstować ślimak...:)

powyżej była sobota,
a poniżej niedziela
i 10-litrowe wiaderko po farbie
wypełnione po brzegi maślakami:)

....1/4 wiaderka uzbieraliśmy niemalże przed samym domem....

...można było zbierać i zbierać...

...i zbierać....

...ponad 4 godziny obierania...

....rąk do dziś nie mogę domyć:P - NIGDY WIĘCEJ obierania maślaków BEZ RĘKAWICZEK:)

a to już moja 1-wsza broń,
którą wczoraj kupił mi
Mąż:)



pozdrawiam cieplutko i słonecznie
w ten dżdżysty dzień.
malwinku

16 komentarzy:

  1. Wspaniała karteczka, tyle się na niej dzieje, każdy szczegół perfekcyjnie dopracowany ;) Grzybów zazdroszczę, chyba będę musiała się wprosić na coś pysznego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję przeogromnie za miłe słowa:). zapraszam na pierogi ze świeżymi grzybami:). buziaki przeogromne:). malwinku

      Usuń
  2. na kartkach za bardzo się nie znam, ale mi się podoba - natomiast od kilku lat niemal codziennie używam pistoletu klejowego, bez którego czuję się jak bez ręki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje Madziu:), no ja dopiero zaczynam się nim bawić więc jeszcze nie mam zdania, ale mam nadzieję, że będzie mi się z nim dobrze pracowało:). buziaki:).

      Usuń
  3. Gratuluję super karteczki i doskonałej broni:) bez niej ani rusz przy karteczkowaniu:) pozdrawiam ciepło i dziękuję za tak ciepłe komentarze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Tajanno:):*, buziaki przeogromne i ja też dziękuję za ciepłe komentarze:).

      Usuń
  4. Niesamowita kreacja zagościła na karteczce. Dziękuję za udział w craftbarowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Beaciu:). pozdrawiam cieplutko i dziekuje za fajną zabawę:). malwinku

      Usuń
  5. karteczka wspaniała a do tego jaki wysyp grzybów pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje:):*. oj tak:). grzybow w tym roku zatrzesienie:). mozna zbierac i zbierac:). pozdrawiam cieplutko:). malwinku

      Usuń
  6. No tak grzybki robią wrażenie,jak i warstwy na Twojej pracy..Pistolet do kleju na gorąco bardzo przydatny : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje Sylwus:*:).grzybow jest w tym roku w brod...mozna zbierac i zbierac:). aczkolwiek po ponad 4-godzinnym obieraniu maslakow powiedzialam sobie, ze nigdy wiecej bez rekawiczek:), bo przez 3 kolejne dni nie oglam domyc rak:D. pozdrawiam cieplutko zyczac milego dnia:). buziaki:). malwinku

      Usuń
  7. Śliczna i bardzo oryginalna kartka z piękną kreacją, podoba mi się :)
    Dziękuję za udział w craftbarowym wyzwaniu!
    P.S. Aż naszła mnie ochota na coś grzybowego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za miły komentarz i fajną zabawę:). w takim razie zapraszam do mnie na miesko z grzybkami:). pozdrawiam cieplutko:0. buziaki przegromne:). malwinku

      Usuń
  8. ile sie tu dzieje :) dziękujemy za udział w wyzwaniu CraftBaru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :). dziekuje za fajna zabawe:). pozdrawiam cieplo:). malwinku

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku