malwinkowo

malwinkowo

sobota, 20 września 2014

LIFT ... YOURSELF:)

witajcie Kochani:),

dziś w ten pochmurny
 wrześniowy dzień
chciałabym pokazać Wam
zliftowaną karteczkę, którą
zrobiłam specjalnie na wyzwanie PWC,
do którego link znajdziecie poniżej:).
Oryginał mojej karteczki
wyglądał tak:


natomiast jej lift -
tak:








do wykonania tej karteczki
użyłam papieru kraftowego EKO,
papieru z kolekcji The ScrapCake Jasna Strona Życia,
gazy oraz mi.in. jednych z moich ulubionych stempli,
które możecie zobaczyć poniżej:).




która kartka Wam się bardziej podoba:)?

moją pracę zgłaszam na
Wyzwanie PWC 
LIFT ...... YOURSELF! (TU)
(do soboty 20 września 2014)

http://projektwagiciezkiej.blogspot.com/2014/09/liftyourself-wyzwanie-mosi.html


pozdrawiam cieplutko
życząc miłego wieczoru:).
ja dziś prawie cały dzień
spędziłam na robieniu tagów:),
ale o tym już w następnych postach:).
buziaki przeogromne dla Odwiedzających
 i pozostawiających choć słówko:).
malwinku

6 komentarzy:

  1. Śliczna :-)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu PWC.

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję:). pozdrawiam cieplutko:). malwinku

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne karteczki :) ) dziekujemy za udzial w wyzwaniu PWC :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje:) i dziekuje za fajna zabawe:). pozdrawiam cieplo:). malwinku

      Usuń
  4. Kolorowo i optymistycznie tu u Ciebie! Bardzo ładne prace!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku