malwinkowo

malwinkowo

wtorek, 23 września 2014

RATUNKU! JA NIE MAM CO NA SIEBIE WŁOŻYĆ! - czyli tagi z serii "BYĆ KOBIETĄ"

Witajcie Kochani:),
i to już chyba
 mój ostatni post dzisiaj:).
tym razem też tagi, ale puzzolowe:).
przyznam Wam się szczerze,
że to nie jest mój pomysł...
kiedyś gdzieś na Pintereście
znalazłam podobną pracę,
i postanowiłam wykorzystać
pomysł puzzli, ale gdy próbowałam
jeszcze raz znaleźć tego pina,
by zapytać o zgodę
i o wykorzystanie pomysłu -
niestety nie udało mi się....
tak więc nawet nie mogę
podlinkować miejsca,
z którego zaczerpnęłam inspirację....
mam tylko nadzieję, że jeśli
tego posta będzie czytać Osoba,
która wymyśliła ten motyw,
wybaczy mi
wykorzystanie go
 bez jej wiedzy i zgody...

a teraz już moje tagi z serii
 "BYĆ KOBIETĄ":):

oto 1-wszy z nich,
idealnie puentujący
moje każde wyjście z domu:)



dziś wieczorem, to
nawet będę z tego powodu
płakać:P


i jeszcze siostrzyczki
"mojej pustej szafy":)

żółta i turkusowa są bliźniaczkami:)




a tu już moje 4-raczki:)


i tagi, i lalki
są przeze mnie ręcznie wycięte.
kolory puzzli uzyskałam
psikając na nie mgiełkami i tuszując,
lalki pokolorowałam gelatosami,
kredkami akwarelowymi i kredkami playcolor




moje puzzle zgłaszam na
47#Wyzwanie w 123 Scrapuj Ty
"Ratunku! Ja nie mam co na siebie włożyć!" (TU),
ponieważ gdy zobaczyłam temat wyzwania
, od razu zobaczyłam scenkę, która
niemal codziennie odgrywa się u mnie
przed szafą:).
(do wtorku 30 września 2014)
WYNIKI: 03.10.2014 piątek

i jeszcze raz róże od moje Męża:),
fotografowałam je
niemalże na każdym etapie rozkwitu:)






















buziaki przeogromne:)
malwinku

 miło mi poinformować, że
moje tagi
z serii "BYĆ KOBIETĄ"
zdobyły
WYRÓŻNIENIE
w #47 Wyzwaniu
"Ratunku! Ja nie mam co na siebie włożyć"
na blogu
123 Scrapuj Ty
(TU

http://123scrapujty.blogspot.com/2014/10/wyniki-wyzwania-47-ratunku-ja-nie-mam.html



bardzo dziękuję
za to wyróżnienie:).
pozdrawiam ciepło:).
malwinku

21 komentarzy:

  1. Fantastyczne puzzle:) Bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje przeogromnie:). pozdrawiam cieplutko:). malwinku

      Usuń
  2. Ach róze oczywiście też cudne:) Uwielbiam kwiaty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:). buziaki przeogromne:). malwinku

      Usuń
  3. bardzo fajne tagi :)a jakie kolorowe :)) a jakie piekne roze, och :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bajecznie kolorowe! Dziękuję za udział w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ogromnie:). pozdrawiam cieplutko:). malwinku

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. dziekuje:). buziaki i 1000 usciskow:). malwinku

      Usuń
  6. Fantastyczne, energetyczne puzzle - bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne te puzzle :D Pięknie wykonane :)

    Róze też prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje przeogromnie:). pozdrawiam cieplutko:). malwinku

      Usuń
  8. świetny pomysł z puzelkami i niebanalnymi tekstami! Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. baaaaaardzo dziekuje za Wyroznienie:). pozdrawiam goraco:). malwinku

      Usuń
  9. dziekuje przeogromnie:). pozdrawiam cieplo:). malwinku

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku