malwinkowo

malwinkowo

wtorek, 23 września 2014

SCRIBBLY BIRDS

witajcie Kochani:),
tak jak obiecałam w poście, który
opublikowałam dosłownie
parę minut temu
dziś robię 
maraton postowy
 na moim blogu:).
dlaczego:)?
już niedługo
zdradzę tajemnicę:),
a póki co chciałabym
przedstawić Wam
moją kolejną pracę:).
tym razem
 
SCRIBBLY BIRDS


ostatnie kilka dni 
spędziłam na tworzeniu
 kilku projektów jednocześnie
pracując głównie 
nad tagami:).

oto te 1-wsze:):



gdy szukając czegoś w necie
natknęłam się na te piękne ptaszkowe stemple
zaprojektowane przez
Dinę Wakley,
od razy wiedziałam, że są one
stworzone do kolorowania:)


przy malowaniu moich ptaszorków
użyłam farb akwarelowych, gelatosów,
kredek playcolor, i kredek akwarelowych.

natomiast powstałą na tagach
dzięki paście strukturalnej i maskom
fakturę psiknęłam pastelowymi mgiełkami -
głównie Ayeeda



i jak już tradycyjnie ostatnio -
nie mogło zabraknąć
moich roboczych fotek:P













ptaszki odbiłam na papierze do malowania akwarelami







jak Wam się podobają:)?
prawda, że mogą rozpogodzić
nawet tak szary i deszczowy dzień
jak dzisiejszy:)?


jedna z róż, które ostatnio dostałam od Męża:)

moją tagi zgłaszam na
29# Wyzwanie CraftFun'a
"Praca z maską" (TU)
(do soboty 27 września 2014)

http://craftfunsklep.blogspot.com/2014/09/wyzwanie-29-praca-z-maska.html


oraz na

Wrześniowe Wyzwanie Szuflady (TU)
"ZWIERZĘTA"
(do wtorku 30 września 2014)

http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2014/09/wyzwanie-wrzesniowe-zwierzeta.html



pozdrawiam cieplutko
i już zabieram się
za pisanie kolejnego posta:).
malwinku

8 komentarzy:

  1. wow super :) Ptaszki cudne :) Dziękuję za udział w wyzwaniu CraftFun :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne tagi! Dziękuję za udział w wyzwaniu CRAFTfun!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje przeogromnie:). pozdrawiam goraco:). malwinku

      Usuń
  3. Pięknie tworzysz ptaszki. Zachwycają oko! Dziękujemy za udział w wyzwaniu CraftFUN

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne drobiazgi, kolory ptaszków już mi poprawiły humor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje przeogromnie:) i baaaaaardzo sie ciesze, ze udalo mi sie poprawic Ci humor:). pozdrawiam cieplutko:). malwinku

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku