malwinkowo

malwinkowo

poniedziałek, 27 października 2014

...jeszcze latają motyle...

witajcie Kochani:),
tak tak - mimo że już prawie listopad -
motyle jeszcze latają:).
dowód na zdjątku poniżej:):



dlatego chciałabym pokazać Wam
moje motylowe tagi,
które zrobiłam tak jakoś
na początku października
będąc urzeczona
przecudnymi (chyba grafikami) tagów,
które jakiś czas temu
znalazłam na Pintereście
(TU)




w pierwotnym moim zamyśle motyle miały być
wykonane stemplami
 pokolorowanymi distressami,
ale to kolorowanie mi nie szło
więc w rezultacie jest tylko jeden
kolorowany tag
i 3 z przepięknymi motylowymi naklejkami:)




w swoich pracach,
oprócz distressów,
użyłam także
 mgiełek 13@arts
oraz
gelatosów









a tu już robocze fotki:)








moje tagi, na których
znajdują się
 i motyle, i listki
zgłaszam na
WYZWANIE Z GOŚCIEM #34
na blogu RAPAKIVI
PRACA Z MOTYLEM (TU)
(do piątku 31 października 2014)
WYNIKI: 04.11.2014 (Wt)

http://scrapakivi.blogspot.com/2014/10/wyzwanie-z-gosciem-34.html


oraz na
oraz na 12 Wyzwanie CraftBaru (TU)
(do  poniedziałku 10 listopada 2014)


http://blog.craftbar.com.pl/2014/10/wyzwanie-12.html


a takie tulipany
nadziewane kozim serkiem, który uwielbiam,
pomidorami i czosnkiem 
zrobiłam jakiś czas temu
jako dodatek 
do polędwiczek z pomarańczami:)











a skoro są już tulipany,
to pokażę Wam jeszcze
moje ciążowe myszki:),
swoją drogą -  już nie mogę się doczekać
kiedy mój synek podrośnie,
abym mogła przygotowywać mu
takie śniadanka:)


wczoraj spotkałam nietypowy kolor hortensji...


a tu już mój zdolny synek
idzie chyba w ślady Mamusi,
bo już jest zainteresowany
starogreką:).





pozdrawiam Was cieplutko
życząc miłego popołudnia:).
malwinku


 miło mi poinformować, że
moje motylowe tagi
zdobyły
WYRÓŻNIENIE
w Scrap  Cafe 
w Wyzwaniu Rapakivi  
Z GOŚCIEM (TU)

http://scrapakivi.blogspot.com/2014/11/wyzwanie-z-gosciem-34-wyniki.html


za co bardzo dziękuję
jednocześnie
gratulując
pozostałym Osobom:).
malwinku

14 komentarzy:

  1. Śliczne te motylki:) Motyle latają jeszcze bo do tej pory była ładna pogoda, ale to już ostatnie bo zaczynają się przymrozki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje:), oj tak:) - jesien w tym iscie srodziemnomorska:). pozdrawiam cieplo:). malwinku

      Usuń
  2. Motyle zachwycające, podziwiam!
    Takim tulipanem chętnie bym się poczęstowała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje:), to zapraszam do mnie na tulipanki z kozim serkiem i czosnkiem:)

      Usuń
  3. Piekne tagi i na dodatek kulinarnie, tulipany... zaraz bede glodna przez te notke...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje przeogromne:), zapraszam do mnie, to zrobie takie tulipanki:).

      Usuń
  4. przepiękne te motylowe tagi:) a pyszności apetyczne, też uwielbiam dekoracje z potraw, zaraziłam tym dzieci i teraz same tworzą swoje bajkowe kanapki, ileż w tym uciechy:) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje za mile slowa:). ja juz nie moge doczekac sie kiedy moj Remiseik bedzie wiekszy i bede mogla mu takie dekoracyjne jedzonko przyrzadac:), na razie moje 10wsze podejscia wybrobowuje na Mezu:D. buziaki przeogrmne:). malwinku

      Usuń
  5. Tagi wyszły wspaniale...Były by z nich przepiekne zakładki do książek : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje przeogromnie za mile slowa:). chyba rzeczywiscie posluza jako zakladki:). buziaki przeogromne:). malwinku

      Usuń
  6. słodki chłopiec, a tagi wyszly przepiękne :) dziękujemy za udział w wyzwaniu CraftBaru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje przeogromnie:). Remisiek wszystko ze mna "robi":). pozdrawiam cieplutko:), malwinku

      Usuń
  7. Cudne są te tagi!!!! Dziękujemy za udział w wyzwaniu CraftBar ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje przeogromnie Agnieszko:), pozdrawiam goraco:). malwinku

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku