malwinkowo

malwinkowo

niedziela, 26 października 2014

LIEBSTER AWARD

witajcie Kochani:),
w zeszłym tygodniu spotkał mnie
ogromny zaszczyt
ponieważ zostałam nominowana przez
jedną z moich ulubionych Projektantek Tajannę,
na której bloga serdecznie zapraszam (TU),
do wzięcia udziału w:


dziękując za to wspaniałe wyróżnienie
przedstawiam odpowiedzi 
na zadane przez nią pytania:):

1. Z jaką branżą jesteś zawodowo związana?
Z wykształcenia jestem filologiem klasycznym, 
ale niestety nie pracuję zawodowo (chyba, że trafią się jakieś korepetycje:)); 
pracowałam w Polskim Związku Niewidomych, 
a teraz jestem zatrudniona w branży motoryzacyjnej w jednym z salonów Mercedesa, 
z tymże od marca przebywam na urlopie macierzyńskim:).
2. Jaki jest Twój ulubiony styl w tworzeniu prac?
hmmmmm...:), ciężkie pytanie:), 
uwielbiam styl retro i chabbi chic, ale za chiny mi taki styl nie wychodzi...
uwielbiam też prace mediowe i ostatnio w takich podejmuję swe siły...
3. Na jakie okazje najbardziej lubisz tworzyć kartki/prace?
uwielbiam tworzyć kartki (a ostatnio także ATC i tagi)
 na Święta Wielkanocne i Bożego Narodzenia 
oraz z okazji Urodzin lub Imienin,
a także zupełnie bez okazji.
4. Na jakie okazje nie lubisz i unikasz tworzenia prac?
hmmm....mało mam do czynienia ze ślubami, chrztami, komuniami i zaproszeniami...
ale o ile kartki ślubne nie są dla mnie tak bardzo trudnym wyzwaniem, 
o tyle przy pozostałych w/w kategoriach,
póki co, muszę się czasami nieźle namęczyć...
5. Jakie było Twoje najtrudniejsze zlecenie/zamówienie/okazja?
kolejne -  hmmm;),
chyba właśnie zaproszenia na I Komunię Świętą...
6. Jakich klientów/odbiorców Twoich prac lubisz najbardziej?
chyba dzieci:).
7. Jaki element (z wyjątkiem papieru:))
znajduje się w każdej Twojej pracy?
jaki element:)? zawsze jest tusz:).
8. Co byś chciała kupić, a nie możesz dostać, 
w polskich sklepach scrapbookingowych?
na pewno kilka wzorów stempli, 
bo na punkcie stempli mam obsesję:D.
9. Wolisz tworzyć coś z niczego, 
czy raczej lubisz dysponować 
dobrze zaopatrzonym warsztatem z przydasiami?
znów ciężkie pytanie;) - 
fajnie byłoby mieć dobrze zaopatrzony warsztat we wszystkie przydasie, 
jakie tylko bym chciała, 
no ale to niestety niemożliwe, 
bo w końcu wylądowałabym z całą rodziną na bruku:D,
generalnie dość często jest tak, 
że gdy przychodzi mi do głowy 
pewien pomysł, przeważnie nie mam wszystkiego, 
co mi jest potrzebne do jego realizacji, 
więc zaczynam kombinować i sama robić sobie niezbędne materiały:).
dodam, że dość często są to eksperymenty:),
nie mówiąc już o tym, że nie mam Big Shota
i gdy potrzebuję jakieś elementy, np.
okno, ptaszek, etc.
to robię sobie tekturkowe szablony, 
które następnie wycinam i jeśli taki dany element potrzebuję,
odrysowuję ten tekturkowy szablon już na konkretnym papierze:)

10. Czy lubisz brać udział w wyzwaniach?
uwielbiam:).
11. Czy dzięki prowadzeniu bloga 
udało Ci się zawiązać jakąś przyjaźń?
mojego bloga prowadzę dopiero kilka miesięcy,
więc myślę, że mam już kilka bardzo fajnych znajomości,
np. Tajannę, która zaprosiła mnie do tej zabawy:).

jeszcze raz dziękując Tajannie za wyróżnienie,
chciałabym i ja zaprosić do zabawy 
poszczególne Osoby:):
1. Sylwia-eR (TU)
2. Zielona Liszka (TU)
3. fiori di fantasia (TU)
4. Dagmara Kos (TU)
5. Barbetka (TU)
6. Dorota_mk (TU)
7. Joanna Krogulec (TU)
8. Inka z Klonowej (TU)
9. Klaudia/kszp (TU)
10. Muszelia (TU)
11. Kramik Ludki (TU)

gorąco zapraszam do odwiedzenia blogów Dziewczyn:).

a oto i moje pytania:):
1. Jakie motywy najczęściej występują na Twoich pracach?
2. Czy korzystasz tylko z gotowych przydasiów, czy robisz je także sama?
3. Jak wygląda Twój kącik pracy/pracownia?
4. Jaki jest Twój ulubiony kolor i czy często używasz go w swoich pracach?
5. Czy tematy wyzwań traktujesz dosłownie, czy jest to zazwyczaj luźna interpretacja?
6. Jaka była Twoja 1-wsza praca?
7. Jakbyś miała zaprojektować swój własny stempel, to jaki byłby motyw?
8. Jakie przydasie są Twoimi ulubionymi przydasiami?
9. Przyjemniej Ci się tworzy prace związane z Bożym Narodzeniem, czy ze Świętami Wielkiej Nocy?
10. Czy w swoich pracach wykorzystujesz własne rysunki?
11. Bez czego nie wyobrażasz sobie pracy w swoim kąciku twórczym/pracowni?

Zabawa nie jest obowiązkowa,
ale miło mi będzie jeśli weźmiecie
w niej udział zostawiając na swoim blogu
odpowiedzi na w/w pytania
zostawiając jednocześnie swoje
dla wybranych przez siebie osób:).
jeśli się zdecydujecie
wziąć udział w zabawie,
to zostawcie, proszę,
notkę w komentarzu:).

pozdrawiam ciepło
w ten piękny październikowy wieczór:).
malwinku



10 komentarzy:

  1. Gratuluję Ci wyróżnienia i pięknie dziękuję za nominację:) Zrobiłaś mi ogromną przyjemność:) Dziękuję za docenienie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej- wpadłam piórka malowane pooglądać a tu taka niespodzianka...Chętnie odpowiem : ))) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje :) przyszlam popodgladac a tu taka niespodzianka :) dziekuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziekuje:). buziaki przeogromne:). malwinku

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję, że odpowiedziałaś na moje pytania:) Dzięki temu znam Cię troszkę lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja Ci dziekuje za wyroznienie kochana Tajanno:). buziaki przeogormne:).

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku