malwinkowo

malwinkowo

niedziela, 26 października 2014

SKRZYDLACI PRZYJACIELE, czyli MALOWANE NA PIÓRZE...

witajcie Kochani:),
za oknem szaro i zimno,
sikorki i wróble coraz częściej
zaglądają do okna i karmnika...
każdy kto mnie zna
wie, że jedną z moich ogromnych pasji
są ptaki,
z kolei moją drugą wielką pasją
jest przedstawianie tych 
cudnych skrzydlatych klejnotów
na miliard sposobów,
dlatego dziś chciałabym pokazać Wam
coś, co 1-wszy raz w życiu robiłam - 
proszę więc o wyrozumiałość:).









na malowanie na prawdziwych
ptasich piórach
natknęłam się przypadkowo
jakiś czas temu
szukając czegoś w internecie...
dłuuuugo nosiłam się zamiarem
spróbowania namalowania czegoś
na tak nietypowej powierzchni,
aż do momentu kiedy natrafiłam
na artykuł poświęcony
 twórczości Kingi Jakubowskiej (TU),
która tworzy przepiękne
portrety ptaków - 
i od razu wiedziałam, 
że też muuuszę spróbować:).
w ten sposób powstał - 
myślę, że sympatyczny - 
portrecik parki gili
siedzących na,
jako że coraz bardziej zbliża się zima,
pozbawionych liści,
za to obsypanymi jagodami,
gałęziach głogu...




gile namalowane są 
farbami akrylowymi.
swego czasu, 
ponieważ w swoich scrapbookingowych pracach
uwielbiam wykorzystywać pióra,
dostałam całą torbę piór - 
nie tylko małych, ale także bardzo dużych,
z którymi nie wiedziałam
co zrobić....
co zrobić - aż do momentu obejrzenia prac Kingi...




pióro, które dostałam jest naturalnie nakrapiane,
dlatego idealnie wkomponowały mi się
te uschnięte gałązki:)

a poniżej zdjęcie, które
 było moją inspiracją (TU)
fotka pochodzi z netu
moją pracę
zgłaszam na
 Wyzwanie
organizowane przez
Scrapki-Wyzwaniowo (TU)
W MOJEJ GŁOWIE
(do piątku 31 października 2014)
 ponieważ w mojej głowie
są ostatnio same ptaki
(nawet mój Mąż stwierdził,
że ja maluję w kółko i na okrągło tylko ptaszorki:))

 http://scrapki-wyzwaniowo.blogspot.com/2014/10/october-2014-challenge-109.html



oraz na
WYZWANIE PAŹDZIERNIKOWE
Digital Paper (TU)
ZWIERZĘTA - NASI PRZYJACIELE
(do środy 12 listopada 2014)

http://madebyjanet.blogspot.com/2014/10/wyzwanie-pazdziernikowe.html



a ponieważ, 
tak jak już wcześniej wspomniałam,
małymi krokami zbliża się zima,
chciałabym zachęcić Was
do dokarmiania naszych skrzydlatych przyjaciół,
np. wysypując choćby na parapet 
nasiona słonecznika, którymi
nie pogardzą nawet gile:).

pokażę Wam jeszcze
o jakim zwierzątku marzę:)





oraz jaka fajna dekoracja
wyszła mi całkowicie
przez przypadek:)









i już na koniec
 moje jesienne zbiory,
a właściwie wypieki:).






odkąd kilka lat 1-wszy raz zrobiłam ciastka grzybki, tak robię je teraz co roku:)


tej jesieni trzmielina niestety nie ma tylu owoców, co w zeszłym roku - fotka ubiegłoroczna


pozdrawiam cieplutko:).
malwinku






22 komentarze:

  1. Witam masz fajnego bloga jak lubisz ptaki to zapraszam do mnie origamiiptaki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Obłędne są te piórka:) WoW!!!! słów mi brakło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No tak podejrzewałam..Piórko malowane fantastyczne....Obowiązkowo zrobiłabym z niego obrazek-piękna ramka i koniecznie na ścianie,,,Czegoś takiego jeszcze nie widziałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje przegrommnie:). w pierowtnym zalozeniu te gile mialy wyjsc zupelnie inaczej, no ale niestety nie udalo....buziaki:). pozdraiwam cieplo:). malwinku

      Usuń
  4. Só delicated!!! Thank you for playing with us!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. wow! it's a piece of art!!! thanks fo playing along with scrapki-wyzwaniowo

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, you did a great job here, I love the original idea of the featherpainting!!! And how you did it! I am impressed! I am very afraid of mouses, the picture already made me afraid :) . Thank you for playing with us at Scrapki-wyzwaniowo !

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. dziekuje Tajanno:), buziaki przeogromne:). malwinku

      Usuń
  8. Zachwycające ! pierwszy raz widzę tego rodzaju twórczość :) jestem pod wrażeniem, gratuluję pomysłu, talentu i cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje przeogromnie:). oj, tak:) - malowanie na tergo typu powierzchni rzeczywiscie wymaga sporo cierpliwosci:). buziaki przeogrmne:). malwinku

      Usuń
  9. Niesamowita praca!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrapki - wyzwaniowo :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje przeogromnie:). pozdraiwam cieplutko:). malwinku

      Usuń
  10. o rany julek! pomysł i wykonanie jest genialne! dziękuję za otworzenie głowy wraz ze Scrapki-wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje przegoromnie za mile slowa:). pozdraiwam cieplo:). malwinku

      Usuń
  11. Świetne jest to malowane piórko. Gile wyszły rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Barbetko:), buziaki przeogromne:)

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku