malwinkowo

malwinkowo

czwartek, 16 października 2014

W KUPIE RAŹNIEJ czyli MIX'D MEDIOWY RYBI TAG:)

witajcie Kochani:),

dziś chciałabym podzielić się
z Wami
moim tagiem,
jaki stworzyłam zaraz po powrocie
z tegorocznych wrześniowych
wakacji, które spędziłam
na Majorce:).

praca mix'd mediowa
i baaardzo stemplowa:).






muszla obsypana jest przeze mnie niezembossowanym przeźroczystym pudrem do embossingu








na dnie mojego morza leży piasek, muszelki przywiezione z Majorki oraz.... oraz kuleczki, które znajduje się w pudełku z np. butami...:)

1-wszy razw swojej pracy użyłam też mikrokulek:)



taga stworzyłam 
pod wpływem chwili,
bo tak naprawdę 
zauroczona przepięknymi stempelkami
przedstawiającymi bąbelki wody (TU),
miałam w planach zrobić 
pracę z ptaszkami, ale
gdy pod odbiciu moich bąbelków
 na turkusowo-zielonym tle,
które stworzyłam za pomocą
pastelowych mgiełek 13@arts,
doszłam do wniosku, że będą rybki.
które wraz z muszelką i wodorostami
także pochodzą od Design by Ryn (TU)

ponadto w mojej pracy
wykorzystałam:
kredki playcolor
gelatosy
gesso
pastelowe mgiełki 13@arts - zieloną i niebieską
mikrokulki
brokat
przeźroczysty puder do embossingu
gel-medium
piasek
muszelki
sznurek
kuleczki, które dodaje się np. do  pudełka z butami
tusz STAZON Timber brown







ryby pokolorowane kredkami playcolor i gelatosami obsypane są różnokolorowym brokatem - dopiero przy robieniu zdjęć zobaczyłam jaką fajną RYBIĄ fakturę ma papier do akwareli, na którym odbiłam moje rybki:)















moją pracę zgłaszam na

TYDZIEŃ INSPIRACJI - Dzień 2
w Scrapkach (TU)
(do niedzieli 26.10.2014)
zatytułowany
RAZEM,
bo nie da się ukryć, że
moje ryby trzymają się
nawet baaaardzo ściśle
RAZEM:)

oraz na

Wyzwanie Mixed-Mediowe
w Craftowym Ogródku (TU)
(do poniedziałku 27 października 2014)



http://craftowyogrodek.blogspot.com/2014/10/wyzwanie-mixed-mediowe-ze-sponsorem.html


oraz na 12 Wyzwanie CraftBaru (TU)
(do  poniedziałku 10 listopada 2014)

http://blog.craftbar.com.pl/2014/10/wyzwanie-12.html
,

oraz na Wyzwanie
Designs by Ryn (TU)
WYNIKI: 30 listopada 2014 (Nd)

i na koniec,
skoro jesteśmy już przy rybkach,
fotka mojego aktualnego Gargusia:).



pozdrawiam cieplutko
w ten piękny jesienny dzień:).
malwinku

17 komentarzy:

  1. Mnie zachwyciłaś tym tagiem, jest boski i niezwykle pomysłowy!
    Dziękuję za udział w craftbarowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuje przeogromnie:). pozdraiwam cieplutko:). malwinku

    OdpowiedzUsuń
  3. Rybki wyszły wspaniale- bajeczna i kolorowa praca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nkukochana Sylwio:), buziaki przegoromne:). malwinku

      Usuń
  4. Na takim tle mogły być tylko rybki ! Ławica cała :) kulki - że też nie wpadłam na nie ;)) świetna podpowiedź Malwinko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje Kochana Inko:), buziaki przeogrmne:). malwinku

      Usuń
  5. ALeż kolorowo u Ciebie! Bardzo mi się podoba ta praca!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh wow! So many fishes on this tag! I've never seen them all together like this :) Thanks so much for sharing your art!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo szczegółowo i kolorowo :) dziękujemy za udział w wyzwaniu CraftBaru :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna, bardzo bajkowa :) Wakacje musiały być udane skoro inspirują do takich wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje przeogromnie:), oj tak:) - wakacje byly SUPER:),a i te stempelki od Design by Ryn sa tez cudne:). pozdrawiam cieplutko:). buziaki:). malwinku

      Usuń
  9. Bardzo energetyczna praca!Dziękujemy za udział w wyzwaniu CraftBar ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje przeogromnie Agnieszko:), pozdrawiam goraco:). malwinku

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku