malwinkowo

malwinkowo

piątek, 10 października 2014

mix'd mediowy zeszyt z kołysankami i drobnymi wierszykami a'la art journal:)

witajcie Kochani:),
ja cały czas jestem pod urokiem 
laleczek Julie Nutting,
które po raz 1-wszy zobaczyłam u Gosi Salomon (TU)
jedna z jej laleczek tak bardzo mi się spodobała,
że postanowiłam zrobić sobie podobną,
tyle tylko że z przeznaczeniem nie na kartkę
lecz na tag na mój zeszyt, w którym
zapisuję kołysanki i drobne wierszyki,
które śpiewam lub mówię 
mojemu malutkiemu synkowi:).
zawartość zeszytu - podobnie jak jego okładka
to jeden wielki misz masz:),
bo znajdują się w nim m.in.
 i typowe kołysanki,
które pamiętam z dzieciństwa,
wierszyki i piosenki śpiewane przez moja Babcię,
a także antyfona śpiewana przed snem (TU)
z Liturgii Godzin,
którą baardzo polubiłam,
gdy byłam we włoskim klasztorze.

Okładka z kolei potraktowana została przeze mnie
gel medium, na który poprzyklejałam
dosłownie śmieci z kartek "podkładek",
które używam, aby nie zabrudzić sobie biurka,
a także takich, na których np. wypróbowywałam 
kolory kredek playcolor, czy gelatosów:).
Jest tu także kawałek mojej pisanej na brudno pracy mgr:D.
Na tak przygotowaną okładkę nakleiłam
uprzednio przygotowany tag z laleczką Julie Nutting,
który zrobiłam z opakowania po tym stempelku:),
a także dodałam kilka kwiatków
zrobionych przeze mnie z papieru czerpanego i gelatosów,
oraz kilka elementów metalowych,
koronki samoprzylepnej, papierowych motyli...
i jak Wam się podoba:)?

Na początku ten zeszyt miał wyglądać nieco inaczej...
miał być spokojny i uporządkowany, w stylu retro....
w tym celu zagessowałam okładki zeszytu, 
później pokryłam je białą farbą akrylową
i chciałam dodać kilka kolorów 
oraz mój wcześniej przygotowany laleczkowy tag - to miało być wszystko,
ale NIE PODOBAŁO MI SIĘ.
w wyniku czego wyszło kolorowo, bałaganiarsko:) -
w sumie... taka właśnie jestem:).







druga okładka zeszytu jeszcze w trakcie tworzenia:)

i na koniec produkcja
moich gelatosowych kwiatków:)


moją pracę, choć nie jest taka typowo szkolna,
 zgłaszam na
28 Wyzwanie
Sklepu Artimeno
"Praca związana ze szkołą" (TU)
(do piątku 10 października 2014)


artimeno.blogspot.com/2014/09/wyzwanie-28.html







pozdrawiam cieplutko
w ten piękny letni dzień
tej jesieni:).
malwinku

miło mi poinformować, że
mój
mix'd mediowy zeszyt
 z kołysankami i drobnymi wierszykami a'la art journal
zdobył
WYRÓŻNIENIE
w #28 Wyzwaniu Sklepu Artimeno
"Praca związana ze szkołą"

(TU)

baaaardzo dziękuję
za wyróżnienie gratulując
pozostałym Zwyciężczyniom:).
malwinku

9 komentarzy:

  1. Śliczny zeszyt :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Artimeno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje przeogromnie:). pozdrawiam cieplutko:). malwinku

      Usuń
  2. Śliczny zeszyt :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Artimeno :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ladny zeszyt.
    Sliczne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje Joasiu:). pozdrawiam cieplutko:). malwinku

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. dziekuje Klaudio:), pozdraiwam cieplutko:). malwinku

      Usuń
  5. A mnie się ten twórczy bałagan podoba!
    P.S Gąska pochodzi ze świątecznych papierów Graphic 45- wycięta z arkusza- pozdrawiam: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje:), ooooo:), dziekuje za info dotyczace tej przepeiknej gaski:). buziaki przeogromne:). malwinku

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku