malwinkowo

malwinkowo

sobota, 11 października 2014

ważka

witajcie Kochani:),
pogoda iście letnia tej jesieni,
motyle i inne owady jeszcze latają,
a zatem spotkać,
 mimo października,
 można i ważki,
dlatego ja, 
z kubkiem gorącego kakao,
postanowiłam stworzyć
takie maleńkie ATC
stojące jakby na pograniczu
lata i jesieni:).






uwielbiam ważki, ale temat bieżącego wyzwania PWC
okazał się dla mnie,
wbrew pozorom,
nieco trudny...



 ...bo chciałam coś 
jak najbardziej zbliżonego 
do prawdziwej ważki.....




 czy mi się to udało - 
musicie sami ocenić...


na tej fotce widać cień jaki pada od przeźroczystych skrzydełek mojej ważki:)

i na tym zdjątku fajnie widać cień skrzydełek:)

moja ważka wykonana została
za pomocą stempelka WAŻKI,
który jakiś czas temu
zakupiłam na Allegro -
jest to stempelek lecącej ważki -
o ile stemple przedstawiające
ważkę w locie
można bez problemu znaleźć,
o tyle ważki siedzącej na czymś -
NIGDZIE 
niestety nie ma:(,
dlatego musiałam 
nieco "przerobić" mój stempelek:).

i na tym również cień jest widoczny:)





 skrzydełka ważki, 
aby wyglądały jak prawdziwe,
odbiłam STAZONEM Timber Brown
na celofanie:),
i o ile sam temat wyzwania 
okazał się dla mnie dość trudny,
o tyle zrobienie fotek mojej gotowej już pracy
okazało się wręcz masakrą,
bo aby uchwycić moje "realistyczne" skrzydełka
musiałam się nieźle natrudzić:P,
ponieważ fotki chciałam zrobić jeszcze za dnia
(gdy je robiłam słońce już zachodziło)
na niektórych zdjęciach może widoczny
być jeszcze Magic
(chciałam go podsuszyć nagrzewnicą,
ale szybko z tego zrezygnowałam widząc co zaczyna się robić
z moimi skrzydełkami)







































a oto stempelki, które wykorzystałam
tworząc moje ATC:)



ponadto w mojej pracy
użyłam:
kredki playcolor,
brązową bibułę,
karton wizytówkowy ecru,
złoty brokat,
czarny lakier do paznokci,
tusz STAZON Timber Brown

a poniżej fotka,
która mnie zainspirowała
do stworzenia 
mojej ważki:)

zdjatko ważki z Pinterestu


moje ważkowe ATC
zgłaszam na 
Wyzwanie z Ważką (TU)
PWC
(do soboty 11 października 2014)

http://projektwagiciezkiej.blogspot.com/2014/10/wyzwanie-z-wazka.html

oraz na 723! Jesienne Wyzwanie
Sklepiku Scrap Cafe (TU)
JESIEŃ
(do środy 15 października 2014)

http://scrapcafepl.blogspot.com/2014/10/723-jesienne-wyzwanie.html


i na Wyzwanie
Sklepu Scrap Shop (TU)
IDZIE JESIEŃ
(do niedzieli 19 października 2014)

http://scrapikowo.blogspot.com/search/label/wyzwanie



a jeśliby ktoś wybierałby się
do Wiecznego Miasta,
to mam prośbę,
o taki szablon/maskę:) (TU)

pozdrawiam cieplutko 
życząc 
miłego wieczoru:).
malwinku


 miło mi poinformować, że
moja ważka
przez losowanie
zdobyła
nagrodę
w Scrap  Cafe 
w Wyzwaniu
JESIEŃ 
(TU)
za co bardzo dziękuję
jednocześnie
gratulując
rysie:).
malwinku

16 komentarzy:

  1. No po prostu rewelacyjny ten pomysł na skrzydełka ważki. Efekt wyszedł niesamowity - pozwolę sobie kiedyś wykorzystać Twój pomysł, bo jest naprawdę świetny. A ATC bardzo klimatyczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuje kochana Barbetko:), baaardoz sie ciesze, ze moj pomysl na wazkowe skrzydelka tak Ci sie spodobal:), szczerze moiwac dlugo zastanawialam sie jak ugryzc ten temat:). buziaki przeogromne:). malwinku

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana! Ja oniemiałam! Myślę, że dam sobie spokój z tymi wyzwaniami, a trzymam kciuki za Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje kochana Tajanno:), dziekuje za trzymanie kciukow i tak cieply i mily komoentarza, ale, prosze, nie rezygnuj z wyzwan, bo uwielbiam Twoje prace:). buziaki przeogromne:). malwinku

      Usuń
  4. ale fajna praca i ważka piękna :)))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje przeogromnie cieplutko pozdrawiajac:). malwinku

      Usuń
  5. Uważam, że świetnie sobie z zadaniem poradziłaś :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu PWC

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje za mile slowa:). pozdrawiam cieplo:). malwinku

      Usuń
  6. Śliczne, ciepłe atc...Rzeczywiście fotografowanie czegoś błyszczącego to wyższa półka : )Tez tak mam.
    Może potrzeba do tego super sprzętu i znajomości fotograficznych sztuczek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje kochana Sylwio:), marze o takim profesjonalnym sprzecie, no ale na razie to tylko marzenie:(.

      Usuń
  7. Jakie piękne kolory! Takie ogniste, cieplutkie! :)
    Dzięki za udział w wyzwaniu ScrapCafe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje:). pozdrawiam cieplutko w ten szary pazdzeirnikowy dzien:). malwinku

      Usuń
  8. woow !robi wrazenie :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu ScrapCafe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje przeogromnie:). pozdraiwam cieplutko:). malwinku

      Usuń
  9. Cudna ważka i cała praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap Shop :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje przeogromnie:). pozdraiwam cieplutko:). malwinku

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku