malwinkowo

malwinkowo

niedziela, 30 listopada 2014

mikołajek czyli NIECODZIENNE prezenty GWIAZDKOWE:)

witajcie Kochani:),
dziś chciałabym pokazać Wam
dość nietypowe prezenty GWIAZDKOWE,
które przygotowywałam
przez ostatni tydzień,
a jakimi są kartki typu
 WATERFALL CARD.














a tu drugi komplet:).
niestety zdjęcia są jakie są,
bo od kilku dni panuje
totalna ciemność:/







karteczki zbudowane są na
 bazach kraftowych EKO,
oraz na papierach
STUDIO 75 Panna Oliwia
 i
UHK Gallery Herbata z Malinami,
postarzonych distressami.





na "1-wszą stronę" miałam dodać
jeszcze śnieżynki, gwiazdki, etc.,
ale tylko na niektórych karteczkach
  w ostateczności
się na nie zdecydowałam,
część po prostu posypana jest
jedynie płatkami miki Stampendousa,
które swego czasu były dostępne w Sklepiku
Na Strychu (TU).
one same przecież migocą na jucie
 niczym gwiazdki:)




oczywiście główną rolę
w tych kartkowych mini-albumikach
odgrywa mój osobisty Mikołaj
czyli mój Synek:).



ale można znaleźć w nich również
fotki moich prac, czyli
aniołki z masy solnej (TU),
 które lepiłam jakiś czas temu,


i chatka z piernika,
którą zbudował mój Mąż:).



natomiast karteczki wykonałam
 wg kursu, który możecie
obejrzeć TU.

a poniżej jeszcze kilka
nocnych fotek,
aby pokazać Wam
jak te moje karteczki
błyszczą się dzięki złotym płatkom miki:)
















 każdy komplet,
a jest ich 10,
zawiera ponadto
tekst przepięknej pastorałki
Czerwonych Gitar
"Jest taki dzień" (TU)

 

myszki, którymi bawi się Remisiek
uszyłam z filcu
krótko przed przyjściem na świat
mojego synka:)

projekt myszek nie jest mój - znalazłam go w necie tylko teraz nie pamiętam gdzie....

i jeszcze kilka roboczych fotek:)









część karteczek już niedługo
zostanie wysłana m.in do Włoch i Wielkiej Brytanii,
a część osobiście wręczona w Wieczór Wigilijny,
a tymczasem zgłaszam je na

"WYZWANIE GWIAZDKOWE"
Sklepiku Na Strychu (TU)
(do niedzieli 30 listopada 2014),
bo moje mini-albumiki są
prezentami GWIAZKOWYMI

http://blog.na-strychu.pl/2014/11/wyzwanie-bozonarodzeniowe/

oraz na
WYZWANIE LISTOPADOWE
SKARBNICY POMYSŁÓW
"FORMA JAKIEJ JESZCZE NIE ROBIŁAM/EM" (TU)
(do niedzieli 30 listopada 2014)

http://skarbnica-pomyslow.blogspot.com/search/label/wyzwanie

a także na
Listopadowe Wyzwanie #32
Sklepiku Scrapek.pl
"ŚWIĄTECZNA PRACA Z MUZYKĄ" (TU)
(do niedzieli 7 grudnia 2014)
ponieważ w mojej pracy
zawarty jest tekst pastorałki
"Jest taki dzień" ,
o czym pisałam wyżej:)

http://scrapek.blogspot.com/2014/11/listopadowe-wyzwanie-nr-32-swiateczna.html


muszę przyznać, że 1-wszy
właściwie raz robiłam tego typu karteczki,
nie obyło się bez paru błędów,
ale w ostateczności jestem baaardzo zadowolona:).
a Wam jak się podobają
moje prezenty:)?

pozdrawiam cieplutko
w ten mroźny szary dzień:).
malwinku

10 komentarzy:

  1. Coś pięknego! takie prezenty to skarb!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje przeogromnie:). mam nadzieje,ze takze obdarowanym sie spodobaja:). pozdrawiam cieplutko:). malwinku

      Usuń
  2. Pomysłowo,pięknie i do serca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje przegromnie:). pozdrawiam cieplutko:). malwinku

      Usuń
  3. Przesympatyczne karteczki,,,,Aniolki ,,"anielskie " a Myszole ,przeslodkie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje z calego serca:). buziaki:). malwinku

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. dziekuje przeogromnie:). pozdrawiam cieplo:). malwinku

      Usuń
  5. Fantastyczne! Wszystko! Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje przeogromnie:). pozdrawiam cieplo:). malwinku

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku