malwinkowo

malwinkowo

niedziela, 23 listopada 2014

tagowa laleczka:)

witajcie Kochani:),
i jeszcze jeden post w dniu dzisiejszym -
tym razem przedstawiam Wam
kolejną moją laleczkę - 
jak na te wcześniejsze - 
bardzo skromną:).





właściwie są tu tylko 
szyszki olchy,
motyl,
ozdobny spinacz Primy
i kwiat 
wykonany z papieru czerpanego 
NAMASTE (TU)




taga wykonałam
już jakiś czas,
ale właściwie dopiero
dzisiejszej nocy
przypomniało mi się,
że wisi sobie po cichutku
w mojej Pracowni:)





moją pracę zgłaszam na 
#23 Wyzwanie
Sklepu NAMASTE
TAG (TU)
(do środy 26 listopada 2014)

http://swiatnamaste.blogspot.com/2014/11/23-wyzwanie-tag.html

a teraz uciekam
zajrzeć na moje ulubione blogi,
bo dawno tego nie robiłam:)
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku

10 komentarzy:

  1. Kapitalna praca!!! Dziękujemy za udział w wzywaniu Namaste

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje przeogromnie:). pozdraiwamcieplutko w ten szary dzien:). malwinku

      Usuń
  2. Super praca!!!Dziękujemy za udział w wyzwaniu Namaste:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje przeogromnie:). pozdrawiam cieplo:). malwinku

      Usuń
  3. Sliczny tag..A..I dowiedziałam się,że te szyszeczki to olcha...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje przeogromnie Kochana Sylwio:). oj, tak:)-olcha-uwielbiam szyszeczki tego drzewa, bo sa takie malutkie, idealne do scrapowych prac:). i to chyba jedyne drzewo lisciaste, ktore ma szyszki...:)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. dziekuje z calego serca:). pozdrawiam cieplutko:). malwinku

      Usuń
  5. Kocham te wszystkie Twoje lale! Każda kolejna lepsza od wcześniejszej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje Kochana Tajanno:). pozdrawiam cieplutko:). malwinku

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku