malwinkowo

malwinkowo

piątek, 7 listopada 2014

trojaczki botaniczne

witajcie Kochani:),
dziś w to szare 
listopadowe popołudnie
przychodzę do Was
z moimi najnowszymi
tagami
(od razu zaznaczam, że
pomysł nie mój -
oryginał TU)




przy tworzeniu tagów
użyłam m.in.:
złotych płatków miki
glossy accents
mgiełek
tuszy:
m.in.:  distress vintage foto i stazon timber brown
jutę
sznurek
sizal
suszone rośliny
cienie do powiek
lakier do paznokci
puder do embossingu distress vintage foto
pisak do embossingu
stemple
mulinę
brokat



 kilka zbliżeń
na poszczególne detale


kwiaty ostrożnia polnego (chyba tak odmienia sie nazwę tej rośliny) najpierw potuszowałam fioletowym tuszem HEYYDY, następnie wtarłam nieco gelatosa Lavende i dodałam cieni do powiek, pudru do embossingu Distress vintage foto i miedzianego brokatu do paznokci, które następnie potraktowałam nagrzewnicą, na koniec wszystko pokryłam glossy accents, ale nie za bardzo byłam zadowolona, to po wyschnięciu dodałam jeszcze fioletowego perlen pena i jeszcze raz glossy accents





na tej i kolejnej fotce widać zlote drobinki lakieru do paznokci:) oraz suszoną roślinkę


na tym tagu przyklejone płatki miki przetarłam pilniczkiem do paznokci
















moją pracę zgłaszam
na Wyzwanie Craft Baru
MINIMUM 2 MEDIA (TU)
(do poniedziałku 10 listopada 2014)

http://blog.craftbar.com.pl/search/label/wyzwanie

oraz na Wyzwanie
RETROMANIA 8 (TU)
(do niedzieli 30 listopada 2014)
http://retrokraftshop.blogspot.com/2014/11/wyzwanie-challenge-retromania-8.html


 a także na 
Wyzwanie Szuflady
BINGO (TU)
(do niedzieli 30 listopada 2014)

ja wybrałam: KWIAT, BRĄZ, SZNUREK

http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2014/11/wyzwanie-11.html

pozdrawiam cieplutko
życząc
miłego wieczoru
malwinku

10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. dziekuje przeogromnie Madziu:), pozdrawiam cieplutko:). malwinku

      Usuń
  2. Ale ekstra kolory! Świetny tryptyk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje przeogromnie:). buziaki:), malwinku

      Usuń
  3. Bardzo piekne i pomysłowe :) dziękujemy za udział w wyzwaniu CraftBar :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuej z calego serca:). pozdrawiam gorąco:). malwinku

      Usuń
  4. Świetne te trojaczki Ci wyszły ;-D Dziękujemy za udział w wyzwaniu CraftBar ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje przegormnie Agnieszko:). pozdrawiam cieplutko:). malwinku

      Usuń
  5. Piękne prace!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje z calego serca:). pozdrawiam cieplutko:). malwinku

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku