malwinkowo

malwinkowo

czwartek, 11 grudnia 2014

czas na herbatkę wśród fiołków...

witajcie Kochani:),
za oknem szaro i ponuro,
nieuchronnie zbliża się zima...
jednak ja dziś
przychodzę do Was
z wiosenną, lekką karteczką
z filiżankami pełnymi kwiatów:).







muszę przyznać, że tę kartkę 
prawie zepsułam, a później
i z wielkim trudem ją odratowałam:).















zgłaszam ją
WYZWANIE LISTOPADOWE
DIGITAL PAPER 
"Filiżankę herbaty w ten chłodny dzień, mademoiselle?" (TU)
(do piątku 12 grudnia 2014)

http://madebyjanet.blogspot.com/2014/11/wyzwanie-listopadowe.html
oraz na
Wyzwanie 11
AltairArt
"SMAKOŁYKI" (TU)
(do środy 31 grudnia 2014),
bo cóż oznacza słowo
smakołyki,
jak nie  
smaczne łyki, np.

przepysznej, gorącej herbaty
podanej w przepięknej filiżance:),
zwłaszcza
w taki chłodny dzień jak dziś:)

http://altair-art.blogspot.com/2014/12/wyzwanie-11-smakoyki.html


i na koniec jeszcze
kilka m.in.
spacerowych fotek:)



moje wczorajsze urodzinowe frezje:)

i kolejny hiacynt, który właśnie zaczyna mi kwitnąć - od wczoraj cała kuchnia wypełniona jest zapachem hiacyntów i frezji:)


tort urodzinowy od Męża z magicznymi zapalającymi się z powrotem po zdmuchnięciu świeczkami:)

tort miał być zrobiony przeze mnie ale niestety mi nie wyszedł...:(


a tak dziś,
po wczorajszym szronie,
wyglądały gałązki krzewów i drzew:)











i żerowiska bobrów:)










pozdrawiam cieplutko:).
malwinku

8 komentarzy:

  1. a ja czekam na zdjęcie zimorodka:), podziwiam męża za ten tort, zrobił swej żonie..., pozdr. z Warszawy kz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja tez wypatruje codziennie zimorodkow, ale nawet szczyglow i gili nie ma:(.
      no tak:) - udal sie mojemu mezowi zakup:D.

      Usuń
  2. Już pisałam Ci na FB - rewelacja te filiżanki! Jesteś absolutną mistrzynią nietypowych prac!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje z calego serca:). buziaki wielkie Tajanno:).

      Usuń
  3. Pomysłowa kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje z calego serca:). pozdraiwam cieplo:). malwinku

      Usuń
  4. Piękna kartka, urzekła mnie kolorystyka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku