malwinkowo

malwinkowo

wtorek, 16 grudnia 2014

Hu hu ha! Hu hu ha! Nasza zima zła:)!

witajcie Kochani:),
śniegu, co prawda, nie ma,
ale mimo to
chciałabym przedstawić Wam
moją 1-wszą pracę 
z przecudnym stempelkiem
Crafty Individuals
z trójką dzieci 
pod zaśnieżonym parasolem:)




dzieciaczki pokolorowałam kredkami akwarelowymi,
zaś śnieg to - liquid pearl
całość zbudowana jest jedynie na białym papierze czerpanym 
z płatkami róży z Namaste (TU)
i kraftowej bazie EKO











moją karteczkę zgłaszam na
#25 Wyzwanie Kartkowego ABC 
"EKO-KARTKA ŚWIĄTECZNA" (TU)
(do poniedziałku 22 grudnia 2014)

http://kartkoweabc.blogspot.com/2014/12/wyzwanie-25-eko-kartka-swiateczna.html


oraz na
#24 Wyzwanie NAMASTE
"Magia Świąt Bożego Narodzenia" (TU)
(do piątku 26 grudnia 2014)

http://swiatnamaste.blogspot.com/2014/12/24-wyzwanie-magia-swiat-bozego.html

a także na
Wyzwanie Grudniowe
Digital Paper
"Hu Hu Ha! Nasza zima zła!" (TU)
(do poniedziałku 12 stycznia 2015)

http://madebyjanet.blogspot.com/2014/12/wyzwanie-grudniowe.html



a tu już mój Śpiący Królewicz:)


i troszkę wiosny w doniczce:)






pozdrawiam cieplutko:).
malwinku

10 komentarzy:

  1. na kartce zima a .... kwiatuszek zaczyna kwitnąć :) Śliczny stempelek na tej kartce - a parasol bardzo na czasie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak:), zwariowane te pory roku od kilku lat:). pozdrawiam cieplutko:). malwinku

      Usuń
  2. Ja też kocham stemple..Ten też mam,ale jakoś nie miałam na niego na razie pomysłu : ) Maluszek uroczy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje przeogromnie:), och Crafty Individuals ma tak cudne stemple, ze moznaby dla nich zbankrutowac:).

      Usuń
  3. Przepiękna kartka. Dziękuje za udział w wyzwaniu w Kartkowe ABC.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje Wiolu:), pozdrawiam cieplo:). malwinku

      Usuń
  4. Piękna praca i cudna grafika. Dziękuję za udział w Wyzwaniu Kartkowe ABC

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje przeogromnie:), pozdriaiwam cieplo:), malwinku

      Usuń
  5. Śliczna kartka!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Digital Paper ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje przegromnie:), pozdraiwamcieplo:), malwinku

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku