malwinkowo

malwinkowo

poniedziałek, 8 grudnia 2014

ŚWIĄTECZNA MINDY:)

witajcie Kochani:),
kolejny szary, bury dzień za oknem,
ale u mnie troszkę wiosny,
za sprawą różowego hiacynta,
który właśnie zakwitł mi w kuchni:).
przepięknie łączy się on kolorystycznie
z moim najnowszym tagiem -
laleczką Mindy -
w świątecznej odsłonie:).














powiem od razu, że inspiracją
do wykonania tego taga
była laleczka Madziozy (TU),
tak bardzo spodobała mi się kolorystyka
jej pracy, że pomimo iż na początku
ta lalka akurat
nie przypadła mi do gustu,
postanowiłam wykonać sobie
podobnego taga
z tą właśnie laleczką:),
która stała się teraz jedną z moich ulubionych:).






na moim tagu
znalazły się także
serduszkowe pierniczki
wykonane z tekturki dodawanej do rajstop:) -
swoją piękną pierniczkową barwę uzyskały one
dzięki mocno zaparzonej kawie,
a lukier - dzięki 3D Schnee Vivy:).



moja Mindy ma na bucikach prawdziwe pompony:)










mojego taga zgłaszam na
Wyzwanie Primy
12 Światecznych Dni -
Dzień 10 - Julie Nutting Wood Dolls (TU)
(do poniedziałku 8 grudnia 2014)

http://prima.typepad.com/prima/2014/11/day-10-.html#more

oraz na
Wyzwanie Świąteczne
Kolorowego Jarmarku
"Forma przestrzenna w świątecznym klimacie" (TU)
(do soboty 27 grudnia 2014)

http://kolorowyjarmark.blogspot.com/2014/12/wyzwanie-swiateczne.html


pozdrawiam cieplutko
życząc miłego popołudnia:).
malwinku

11 komentarzy:

  1. Te laleczki mają coś w sobie - przekonują do siebie w trakcie pracy :)
    Hiacynt wpisał się w różowość doniczki idealnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj to prawda:), one mja cos wrecz magnetycznego w sobie:). pozdraiwam cieplutko:). malwinku

      Usuń
  2. Ja miałam kwiatek zwany popularnie grudniem - skubany zakwitał w marcu:) Lala wyszła cudnie!!! Ja właśnie przymierzam się do swojej Mindy i podobnie najpierw ją omijałam a teraz mi się ogromnie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam grudniki;), choc u mnie mowi sie na nie: zygokaktus:), tez mam tego kwiatka, ale odkad po przyniesiu z kwiaciarni przekwitl, tak jeszcze chyba ani razu nie zakwitl ponownie:(. oj, ta Mindy czaruje...:).

      Usuń
  3. Wow ... Tag wyszedł Ci wspaniale, jestem pod wrażeniem kolorów i całości
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Kolorowego Jarmarku !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje przeogrmnie:). pozdrawiam cieplutko:). malwinku

      Usuń
  4. jestem pod wrażeniem :) wspaniale ubrałaś lalę, pompony podbiły moje serce :) uwielbiam takie dodające smaczku dodatki :) dziękuję za udział w wyzwaniu Kolorowego Jarmarku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje przeogromnie:). pozdrawiam baaaaardzo cieplutko:). malwinku

      Usuń
  5. Kolejna Twoja cudowna laleczka, piękna praca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje z calego serca:). buziaki wielkie Tajanno:).

      Usuń
  6. fantastyczny tag - dziękuję za udział w wyzwaniu Kolorowego Jarmarku :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku