malwinkowo

malwinkowo

poniedziałek, 15 grudnia 2014

WOREK PEŁEN PREZENTÓW NR 2 - ZIELONY

Witajcie Kochani:),
coraz bliżej Święta
więc dziś czas przedstawić Wam
worek pełen prezentów nr 2:).




karteczka,
podobnie jak worek nr 1 - czerwony (TU)
 jest otwierana,
aby przeczytać życzenia
należy rozwiązać
sznureczkową kokardkę
znajdującą się nad napisem 
Magia Świąt



mój zielony w białe gałązki worek
zdobi wykonana przeze mnie
gwiazda betlejemska:)


wzór na tego typu karteczkę
wzięłam z tego bloga:) TU




moją pracę zgłaszam na
Grudniowe Wyzwanie
"Świąteczna praca" (TU)
PRZYDA-SIĘ
(do niedzieli 28 grudnia 2014)

http://blogprzyda-sie.blogspot.com/2014/12/grudniowe-wyzwanie.html


oraz na
Wyzwanie nr14
CraftBaru
"ZAKODOWANE ŚWIĘTA" (TU)
(do środy 31 grudnia 2014)

MOJE WYBRANE RUBRYKI: 3, 7, 11, 15 

http://blog.craftbar.com.pl/2014/12/wyzwanie-14-zakodowane-swieta.html

 pozdrawiam ciepltko:).
malwinku

4 komentarze:

  1. Bardzo wdzięczna forma kartki z przepiękną Poinsecją. Dziękuję za udział w craftbarowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje przeogromnie:). pozdriawiam cieplutko:). malwinku

      Usuń
  2. Super wór prezentów! Dziekujemy za udzial w wyzwaniu Przyda się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje z calego serca zyczac Szczesliwego Nowego Roku:), pozdrawiam cieplo:), malwinku

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku