malwinkowo

malwinkowo

niedziela, 21 grudnia 2014

worek pełen życzeń i ... i super niespodzianka na końcu posta:)

witajcie Kochani:),
ja tak tylko na chwilkę,
między przygotowaniami świątecznymi,
bo Wieczerza Wigilijna
jest w tym roku u mnie
w domu więc przede mną
 jeszcze sporo przygotowań
i pomysłów, bo właśnie wymyśliłam
jak w troszkę inny sposób
podać Opłatek:),
ale o tym w następnym poście:).
dziś tylko pokażę Wam
kolejny worek, a właściwie
mój 1-wszy worek, na podstawie którego
te 3 wcześniejsze worki, które
już widzieliście:).

 wzór na tego typu karteczkę
wzięłam oczywiście z tego bloga:) TU




ta karteczka jest
niemal identyczna z workiem pełnym prezentów nr 3 (TU),
ale ta była 1-wsza:),
ciekawe czy zgadniecie czym one się różnią:)?










i na koniec
obiecana niespodzianka:).
z ogromną radością
pragnę podzielić się z Wami
wiadomością, że zostałam wybrana do
DT bloga JUST TAG!
(TU)
z 1-wszym Tagowym Wyzwaniem 
ruszamy już
5 stycznia 2015:)
gorąco zapraszam 

http://justtagit.blogspot.com/


i jeszcze raz
baaaardzo baaaardzo dziękuję:),
gorąco pozdrawiam:).
malwinku

4 komentarze:

  1. O to gratulacje składam..I wszystkiego najlepszego z okazji Świąt i Nowego Roku : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje kochana Sylwus :). ja Tobie i Twoim Bliskim taqkze zycze spelnienia wszystkiego, co najlepsze z oakzji Swiat Narodzenia Panskiego, a w Nowym roku spelnienia wszystkich marzen:). malwinku

      Usuń
  2. Fajowy ten worek :) różni się tym, że nie ma kremowych kuleczek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje:), tak - rozni sie brakiem tych kremowych kuleczek:) - ten zrobilam jako 1-wszy z tych wszystkich workow, tak na probe, aby zobaczyc, czy fajnie sie robi tego typu karteczki, ale dopiero gdy robilam w tej kolorystyce drugi taki worek pomyslalam sobie, ze moglabym dodac wlasnie takie kremowe kuleczki:P, pozdrawiam cieplutko jeszcze raz dziekujac za mile slowa:), malwinku

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku