malwinkowo

malwinkowo

środa, 7 stycznia 2015

inspiracja dla Scrapek.pl

witajcie Kochani:),
wczoraj miałam ogromną przyjemność gościć
na blogu Scrapka.pl
(TU)

jest to dla mnie ogromne wyróżnienie,
za które baaardzo dziękuję:).

oto moja praca, którą przygotowałam
w ramach inspiracji:)










a później dodałam jeszcze 
troszkę chlapań za pomocą
czarnego lakieru do paznokci:)















mam nadzieję, że Wam się podobało:),
jeszcze raz dziękuję za zaproszenie:),
a jakich materiałów użyłam w tej pracy
zapraszam na blog Scrapka.pl (TU)

http://scrapek.blogspot.com/2015/01/witamy-goscia-malwinku.html#comment-form


pozdrawiam ciepło
w ten zimowy noc:).
malwinku

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. dziekuje z calego serca:), pozdrawiam cieplutko:), malwinku

      Usuń
  2. genialna karteczka świetne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  3. dziekuje z calego serca:), pozdrawiam cieplutko:), malwinku

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo energetyczna inspiracja
    Świetnie ze gościłaś w scrapku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje Dobrusiu:), pozdraiwam cieplo:), malwinku

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku