malwinkowo

malwinkowo

poniedziałek, 12 stycznia 2015

postanowienia noworoczne - czubatka

witajcie Kochani:),
na blogu ArtGrupy ATC
ruszyła 1-wsza w nowym roku zabawa:
"Postanowienia noworoczne"
(TU),
ja przeważnie nie robię takich postanowień,
bo później mam problem z dotrzymaniem ich
(w tym roku m.in. miałam mniej słodzić herbatę i kawę,
bo sypię zdecydowanie za dużo cukru, ale póki co, mi to nie wychodzi,
i jak słodziłam 4 łyżeczki na filiżankę, tak słodzę...),
ale jednego postanowienia 
jestem na 100% pewna,
że dotrzymam:)!
w tym roku
NIE DAM SOBIE WEJŚĆ NA GŁOWĘ,
bo w zeszłym niestety niektórym osobom
za bardzo na to pozwoliłam, 
i przyniosło to opłakane skutki...

stąd moje hasło ATC
i czubatka, którą jeszcze nie raz zobaczycie w moich pracach,
bo w tym roku ta sikora jest jednym z moich ulubionych ptaszków:)





pamiętacie jak we wrześniu malowałam ptaszki
na rolecie płóciennej:)? (TU)
i tym razem postanowiłam
wykorzystać ten materiał,
tak więc
szkic czubatki wykonany na płótnie
(a właściwie rolecie płóciennej) węglem,
utrwaliłam czarnym cienkopisem,
dodatkowo moją pracę
pochlapałam białym tuszem splash 13 arts





tak mi się te szkicowane czubatki
spodobały, że zrobiłam sobie 
kilka edycji:)










a poniżej fotka, którą się inspirowałam,
niestety nie przeze mnie zrobiona:(

zdjątko czubatki (Parus cristatus) z netu


i na koniec moje drugie spotkanie
z ziębą jer (Fringilla montifringilla) -
niestety fotki znów nieostre:(


a tu zięba jer w otoczeniu dzwońców

i już naprawdę
na sam koniec
piórka dzwońca
zjedzonego przez kota
...





pozdrawiam ciepło:)
malwinku

24 komentarze:

  1. ale fajne postanowienie :) a ATC wyszło Ci super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super odwazne postanowienie, tez musze o tympomyslec, bo mam taki sam problem :) ATC-iaki sa świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje:), mnie jeszcze bardziej utwierdzil w tym przekonaniu wczorajszy wyemitowany przez TVP 1 film "Sissi" :), pozdrawiam cieplutko:), malwinku

      Usuń
  3. Świetne ATC,a takie postanowienie to by się przydało wielu z nas--wytrwałości życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje z calego slicznie:), pozdraiwam cieplutko:), malwinku

      Usuń
  4. Jestem pod duuużym wrażeniem - superowo wykorzystałaś płótno z rolety (!) - całość genialna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje przegormnie;), pozdraiwam cieplutko:), malwinku

      Usuń
  5. Przecież Ty jesteś stworzona do ATC- nie wyobrażam sobie,żebyś nie bawiła się z nami dalej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje z calego serca;), przekonalas mnie;), w miare mozliwosci bede bawic sie z Wami regularnie:), bo rzeczywiscie te male formy maja w sobie cos tak urzekajacego, ze trudno przejsc obok nich obojetnie:), pozdraiwam cieplutko:), malwinku

      Usuń
  6. Wow, piękny rysunek, myślałam,że to stempel.
    Fajny ateciak Ci wyszedł, i postanowienie bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;), po prawdzie, to chcialabym taki stempel:D, ale stempel by nie wyszedl na tej rolecie, bo probowalam odbic stempelki "pocztowe" i niestety rozmazaly mi:(, a probowalam roznymi tuszami..... pozdraiwam cieplutko:), buziaki, malwinku

      Usuń
    2. łał! Jak ja Ci zazdroszczę talentu rysowania!

      A co do stempelka - próbowałaś akrylówką? :)

      A nie myślałaś, żeby projektować stempelki z ptaszorami? Znam jedno miejsce, które wykonuje wszelkie stemple gumowe z własnych projektów!

      Buziaczki!

      Usuń
    3. dziekuje Madziu:), i dziekuje za podpowiedz tego miejsca:), akrylowka??? hmmm...tego nie probowalam...musze jutro porobic testy:D, buziaki przeogromne:), malwinku

      Usuń
  7. tak to niestety już jest z tymi postanowieniami... a ptaszory-irokezy wymiatają :) z takim hasłem niech Ci minie cały rok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja chyba nie mam az tak silnej woli, no chy ze sie na cos upre:D, pozdraiwam cieplo:), malwinku

      Usuń
  8. 4 łyżeczki??? niewiarygodne :) świetne ATCiaki! Dziękuję za udział w moim candy i zapraszam na ogłoszenie wyników, dokładnie w rocznicę mojego bloga, czyli 22 stycznia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. :), kiedys slodzilam 10 na filizanke:P, ale stare czasy:D, ja rowniez dziekuje za fajna zabawe i juz teraz z okazji Rocznicy Twojego bloga, zycze slowami Petroniusza, aby na Twoim Niebie nigdy nie bylo chmur, a jesli juz beda, to niech maja kolor i zapach roz:), pozdrawiam cieplo:), malwinku

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale slodziachne superowy klimacik na nich otrzymalas. A ilosc slodzenia jestem w szoku... ja juz nie pamietam od kiedy nie slodze.... ani kawy ani herbaty nawet z cytryna....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje przegromnie:), powinnam ograniczyc slodzenie, bo juz metabolizm nie ten, no i mozna dostac cukrzycy, a majac paniczny wrecz lęk przed zastrzykami (az dziw, ze nosze kolczyki:D), nie wyobrazam sobie klucia....ale nie wyobrazam sobie takze w ogole nie slodzic:P, i poki co herbata czy kawa bez 4 lyzeczek, to zadnaprzyjemnosc z picia:P, pozdrawiam cieplutko:), malwinku

      Usuń
  11. boskie... wspaniała technika :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje przeogromnie:), pozdrawiam cieplutko zyczac milego poniedzialku i calego tygodnia:), malwinku

      Usuń
  12. Świetny szkic, całość zresztą też! Hasło - wymiata ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje:), pozdrawiam cieplutko:), malwinku

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku