malwinkowo

malwinkowo

czwartek, 5 lutego 2015

Karmnik dla ptaków

witajcie Kochani:),
za oknem wreszcie prawdziwa zima,
w moim karmniku od razu zrobił się większy ruch:).
dlatego dziś
z całym Zespołem
JUST TAG IT!
zapraszam Was
na nasze lutowe wyzwanie tagowe
"KARMNIK DLA PTAKÓW" (TU)
(do czwartku 19 lutego 2015)

http://justtagit.blogspot.com/2015/02/3-wyzwanie-tagowe-karmnik-dla-ptakow.html


należy wykonać tag
z ptaszkami, które zimą goszczą
w naszych karmnikach:).

a oto moja propozycja:).


na moim tagowym tryptyku
przedstawiłam
jedne z moich ulubionych ptaszków:
gila,  sikorę czubatkę i trznadla


tagi są przeźroczyste i baaardzo mediowe,
bo potraktowałam je m.in. pastą strukturalną.






a tu pojedynczo:)
















w tagach zatopione są
akrylowe śnieżynki wycięte
dziurkaczem MS




i jeszcze przymiarki








pozdrawiam Was cieplutko 
życząc miłego dnia:).
malwinku

















4 komentarze:

  1. Super! bardzo pomysłowe :) tak przy okazji Dziękuję za udział w moim candy :) życzę powodzenia :) pozdrawiam serdecznie Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje przeogromnie:). pozdrawiam cieplo:), malwinku i dziekuje za fajna zabawe:), malwinku

      Usuń
  2. cudowny jest ten tryptyk :) szalenie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje Kochana Srebnolistko:), pozdrawiam cieplo:), malwinku

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku