malwinkowo

malwinkowo

sobota, 7 lutego 2015

KONKURS

witajcie Kochani:),
za równo miesiąc - 7 marca 2015
mój synek skończy roczek:),
z tej okazji chciałabym 
zaprosić Was do zabawy.
poniżej przedstawiam Wam
fragment wiersza dla dzieci, który,
gdy wraz z siostrą byłyśmy malutkie,
opowiadała nam Babcia.
niestety nie wiem 
kto jest autorem tego wierszyka,
jakie są dalsze wersy, i jaki nosi on tytuł -
dlatego zabawa polega tym, 
aby napisać w komentarzu  
autora bądź tytuł wiersza 
(albo jedno i drugie).
podpowiem tylko (z tego co ja pamiętam),
że rzecz dzieje się w lesie -
 do Mamy Wiewiórczycy 
(wg mojej Mamy - Zajęczycy)
przychodzi lis i wynika z tego taki oto dialog:
- Dla kogo te buty? - zapytał lis bury.
- Te buciki szyję dla maleńkiej córy.
Siedzę nad butami już od godzin paru, 
aby moja córa nie miała kataru.

ponadto należy na swoim blogu 
na pasku bocznym 
umieścić podlinkowany banerek
do mojej zabawy:)




mam nadzieję, że pomożecie mi:).
zabawa trwa 
do soboty 7 marca 2015 do godziny 19.45:).
(8 marca w niedzielę ogłoszę wyniki:)).
wygrywa ta osoba, która jako 1-wsza poda w komentarzu 
autora lub tytuł tego wierszyka (albo jedno i drugie:)).

nagrody będą dwie
(lub tylko jedna jeśli nikt nie będzie znał odp.)
(wysyłka tylko na terenie Polski) ,
dlatego zachęcam do zostawiania komentarzy
nawet jeśli nie znacie odp. -
1-wsza nagroda niespodzianka:
dla Osoby, która odgadnie
tytuł lub autora w/w wiersza
(bądź jedno i drugie)
2-ga nagroda niespodzianka:
przez losowanie wszystkich osób,
które zgłosiły się do mojej zabawy:).
odpowiedzi zostawiajcie w komentarzach,
zostawiając także link do swoich blogów:).


pozdrawiam ciepło
i zapraszam do zabawy:)
malwinku

ps.: podpowiem tylko, że nagroda będzie stemplowa:)


8 komentarzy:

  1. Niestety nie znam tego wierszyka, więc nie pomogę. Ale może ktoś zobaczy banerek u mnie i zajrzy tutaj by pomóc. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale juz bierzesz udzial w Konkursie, bo nawet jesli nikt nie bedzie znal odp., to i tak ktos otrzyma ode mnie niespodzianke:), pozdrawiiam cieplutko i dziekuje za wziecie udzialu:), malwinku

      Usuń
  2. Ja również nie znam odpowiedzi na pytanie:( Ale umieszczę u siebie tego sympatycznego liska bo sama jestem ciekawa rozwiązania zagadki. Może jednak ktoś będzie wiedział...
    Banerek u mnie: http://liona-mojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale bardzo dziekuje za wziecie udzialu w Konkursie:), pozdrawiam cieplutko:), malwinku

      Usuń
  3. też nie znam odpowiedzi :c. Zapisuję się i zapraszam na moje candy na solnyswiat.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje przeogrmnie za udział w moim Konkursie:), i juz zagladam na Twojego bloga;), buziaki:), malwinku

      Usuń
  4. myślałam, myślałam i nic nie wymyśliłam ;/ pytałam nawet starsze pokolenie, które wspomniało coś o długim opowiadaniu Brzechwy, ale pewne nie było. mimo tego zgłaszam się do zabawy :) pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    Mary http://atelierbymary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. dziekuje przeogrmnie za wziecie udzialu w moim Konkursie i za trud szukania odpowiedzi:), pozdrawiam cieplo:), malwinku

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku