malwinkowo

malwinkowo

czwartek, 12 lutego 2015

TROSZKĘ ZIMOWO, TROSZKĘ WIOSENNIE:)

Witajcie Kochani:),
dziś chciałabym podzielić się z Wami
wspaniałą wiadomością:
zostałam zaproszona do zostania
AMBASADORKĄ MARKI ANEMONE:)!
(TU)

http://anemone-scrapek.blogspot.com/2015/02/witamy-kolejna-ambasadorke-malwine.html

na powitanie przygotowałam
taką oto karteczkę:
troszkę zimową, troszkę wiosenną,
jak pogoda za oknem:),
z przepięknym stemplem Crafty Individuals,
który swego czasu był dostępny w Scrapku.pl (TU)
oraz z cudnymi tekturkami ANEMONE
Amore mio "Ogrody miłości 2" (TU)
potraktowane przeze mnie
tuszem chalk edger "rock moss"
oraz
śniegiem 3D Schnee Vivy.
kompozycji dopełniają kwiaty
 wykonane z papieru czerpanego
pokolorowanego gelatosami:).










kraftowa bazy kartki
potraktowana została przeze mnie
embossingiem na gorąco








płaszczyki dzieciaczków
pokolorowałam kredkami akwarelowymi,
natomiast śnieg to perełki w płynie:).

















i jak Wam się podoba:)?
pozdrawiam cieplutko
życząc miłego czwartku:).
ja, jak tylko obudzi się mój Synek, idę na spacer
poszukać wiosny:).
buziaki:).
malwinku



4 komentarze:

  1. Cudna karteczka:} serdecznie gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje przeogromnie:), pozdrawiam cieplutko zyczac milego dnia:), malwinku

      Usuń
  2. Oooo coz za wspaniala wiadomosc!!!! Fantastycznie gratuluje! A karteczka cudna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje z calego serca:), buziaki przeogrmne:), malwinku

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku