malwinkowo

malwinkowo

poniedziałek, 9 lutego 2015

WIŚNIOWY ELF

witajcie Kochani:), 
za oknem zima, a ja dziś przychodzę do Was
z taką letnią karteczką, którą wykonałam
z okazji 11 miesięcy mojego synka:),
bo jak zapewne zauważyliście,
przez ten 1-wszy rok życia
Remisiek otrzymuje ode mnie
co miesiąc 1 karteczkę,
w której środku opisuję
jak bardzo urósł w przeciągu 
danego miesiąca:).



 w tej pracy wykorzystałam m.in.
przepiękną grafikę drzewnego elfa
znalezionego na Pintereście,
cudowną tekturkę z rdestem ANEMONE (TU),
glossy accents,
papiery:
Studio Calico, ScrapBerry's, Origins, Carta Bella,
znaczek pocztowy,
kredę,
gelatosy,
sznurek,
tusze 13 arts typu SPLASH,
papierową koronkę




wisienki, aby były 
wypukłe i błyszczące,
pokryłam podwójną warstwą
 glossy accents:)


















moją karteczkę zglaszam na
KONKURS w PWC
(praca z motywem wiśni)
(TU)
(do soboty 21 lutego 2014)

http://projektwagiciezkiej.blogspot.com/2015/02/konkurs.html


 oraz na 
Wyzwanie #32 
Sklepiku Artimeno
"DZIECKO"
(TU)
(do soboty 28 lutego 2015)

http://artimeno.blogspot.com/2015/01/wyzwanie-32-dziecko.html

pozdrawiam ciepło
życząc miłego tygodnia:),
malwinku

12 komentarzy:

  1. Super są te wisienki :) i bardzo oryginalny pomysł z tymi karteczkami dla dziecka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje przeogrmnie:), pozdrawiam cieplutko zyczac milego wtorku:), malwinku

      Usuń
  2. Cudowna, bardzo radosna karteczka!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje przeogrmnie:), pozdrawiam cieplutko:), malwinku

      Usuń
  3. Bardzo fajna pomysłowa kartka.
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. dziekuje przeogromnie:), pozdrawiam cieplo:), malwinku

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ tu się dzieje! Piękna, pełna barw i cudna kompozycja:)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu
    Dido/ DT Artimeno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje przeogromnie:), pozdrawiam cieplutko:), buziaki:), malwinku

      Usuń
  6. fajna kartka i ten znaczek z wisienkami :)))
    dziękuję za udział w konkursie PWC :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje przeogromnie:), pozdrawiam cieplo:), malwinku

      Usuń
  7. cudowna praca, bardzo mi się podoba dobór dodatków i ich rozmieszczenie, znaczek rządzi :) dziękuję za udział w wyzwaniu Artimeno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje z calego serca:), buziaki przeogrmne:), malwinku

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku