malwinkowo

malwinkowo

wtorek, 3 lutego 2015

WYMIANKI PTASZKOWE ATC - część I - 'Dama z sójką'

witajcie Kochani:),
 kiedy zaprosiłam Inkę z Klonowej,
której piękne prace możecie obejrzeć (TU)
na Ptaszkową Wymiankę ATC
nie myślałam, że temat, a właściwie tematy,
(bo zadałyśmy sobie 2 tematy)
okażą się tak trudne....
1-wszy z nich zaproponowała Inka -
miały być nutki, napis retro, no i oczywiście ptaszek:).

całą noc główkowałam
jak to wszystko połączyć,
wiele razy zmieniałam koncepcję
aż przypomniał mi się
obraz Leona Bazila Perraulta

Leon Bazile Perault "L'ucello incantatore" 1873r

ten obraz już kiedyś mnie zafascynował
ponieważ od dziecka
uwielbiam sójki,
co roku latem szukam sójczego pióra,
bo wakacje nie byłyby wakacjami
gdybym takiego piórka nie znalazła:) -
stąd pomysł na
moje retro ATC z ptaszkiem i nutkami:).









tworząc tę pracę
o mało nie podpaliłam domu:),
bo zarówno płótno,
jak i sam obraz
"Damy z sójką"
nie są tuszowane
lecz opalane nad świeczką.
jedynymi elementami
potuszowanymi są:
papier w nutki
(7 dots studio nature walk)
i tekturka z tytułem pracy.




mam nadzieję, że Ince się spodoba,
bo starałam się połączyć w całość
wszystko to co lubi,
czyli kolor niebieski, ptaszka i retro:).
(in margine: ja też uwielbiam
kolor niebieski,
ptaszki i styl retro,
i tak jak Inka jestem leworęczna:))























a tak wyglądały przymiarki




ja swego czasu
też byłam "Damą z sójką",
gdy młode sójki, które wylęgły się w stodole
uczyły się latać
i trzeba je było przenieść w bezpieczne miejsce,
by piesek się nimi nie zajął:).



a tu ju sójczor w karmniku:)





moje ATC zgłaszam na
Wyzwanie zwierzęce z Rapakivi
"ZWIERZĘTA" (TU)
(do czwartku 12 lutego 2015)

http://craftowyogrodek.blogspot.com/2015/01/wyzwanie-zwierzece-w-rapakivi-animals.html


a także,
ponieważ w swojej pracy
wykorzystałam:
brązowy tusz pigmentowy
Latarni Morskiej (TU)
Bezbarwny tusz do embossingu 
Latarni Morskiej (TU)
oraz przepiękne krzyształowe ćwieki
Latarni Morskiej,
na
Wyzwanie Latarni Morskiej
(TU)
(do soboty 14 lutego 2015)

http://inspiracje.scrap.com.pl/nowe-wyzwania/wyzwanie-latarni-morskiej-styczen-2015/




pozdrawiam cieplutko:).
malwinku

4 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba owa dama! Dobrze, że nie puściłaś chałupy z dymem, bo szkoda by było Twoich dzieł;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) no nie ukrywam, ze najpierw bawliam sie ogniem w pracownmi, le potem stweirdzilam, ze jesli padnie iskra, to wszystko pojdzie z dymem wiec przenioslam sie do lazienki:P

      Usuń
  2. ATC w pięknym klimacie. I my teraz podglądamy ptaki w karmniku...choć sójka jakoś nie ma odwagi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje przeogrmnie:), a jakie przylatuja:)? a ja dzis widzialam krogulca goniacego wokol karmnika dzwonce...

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku