malwinkowo

malwinkowo

wtorek, 3 lutego 2015

WYMIANKI PTASZKOWE ATC - część II - 'Zima - sikora czubatka'

witajcie Kochani:),
to jeszcze raz ja:) -
drugi temat
naszej ptaszkowej wymianki ATC 
zaproponowałam ja:).
miała to być praca z ptaszkiem/ptaszkami
przylatującymi zimą do karmnika:).
ja podeszłam do tematu nieco humorystycznie
(mam nadzieję, że mi to Inka wybaczy:))
przenosząc, po raz kolejny na ATC
 z fotki znalezionej w necie,
już dobrze Wam znaną sikorę czubatkę:)

moje wcześniejsze prace z nią
możecie zobaczyć (TU) i (TU).
tym razem jest to wersja mini
karteczki, którą niedawno
prezentowałam na moim blogu (TU).






















ciepła czapka dla czubatki
jak znalazł, bo mamy wreszcie
prawdziwą zimę:)







a tu już moje czworaczki:)


i jeszcze przymiarki




to ATC, podobnie
j/w wymieniona karteczka
jest pracą mediową,
ponieważ najpierw bazę
z recyklingowego papieru craftowego
potraktowałam maską i pastą strukturalną,
a następnie tuszem i białym pudrem do embossingu.

a od Inki
 dostałam takie ATC:)

(TU)




a tu mój ostatni karmnikowy gość:)














i dzisiejsza pani kosowa i pan dzwoniec





moje ATC zgłaszam na
Wyzwanie zwierzęce z Rapakivi
"ZWIERZĘTA" (TU)
(do czwartku 12 lutego 2015)

http://craftowyogrodek.blogspot.com/2015/01/wyzwanie-zwierzece-w-rapakivi-animals.html




oraz na
Wyzwanie #53
w Craft-Szafie
"SKRZĄCY SIĘ ŚNIEG"
(do niedzieli 15 lutego 2015)

http://craft-szafa.blogspot.com/2015/02/wyzwanie-53-challenge-53.html



jeszcze raz dziękując Ince
za wymianę
mam nadzieję, że spodobają jej się
moje prace,

i że mi wybaczy te moje 'grubaski':).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku

ps.: a może ktoś z Was ma ochotę
na Ptaszkowe Wymianki ATC:)? 


 miło mi poinformować, że
moja sikora czubatka
zdobyła
I MIEJSCE
w Wyzwaniu #53
w Craft Szafie
"SKRZĄCY SIĘ ŚNIEG"
(TU)

http://craft-szafa.blogspot.com/2015/02/zwyciezcy-winners.html


pozdrawiam ciepło
i oczywiście gratuluję
pozostałym Zwyciężczyniom:).
malwinku










8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. dziekuje przeogromnie:), pozdrawiam cieplutko:), malwinku

      Usuń
  2. No cudne są te Twoje ptaszki, i to tło...i ta czapa ehhh!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta czubatka, to juz byla przerabiana przeze na 1000 sposobow i zdradze jeszcze, ze nawet zrobilam sobie taki stempel:P

      Usuń
  3. Super Ci wyszło. A te czapki wymiatają. Są rewelacyjne. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Craft Szafa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje przeogromnie:), pozdrawiam cieplo:), malwinku

      Usuń
  4. Wspaniałe ateciaki i bardzo pomysłowe! Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziekuje przeogrmnie:), pozdrawiam cieplo:), malwinku

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku