malwinkowo

malwinkowo

sobota, 28 lutego 2015

WYPALANE ATC

witajcie Kochani:),
wiosna chyba już na dobre
do nas przyszła:).
wreszcie i ja usłyszałam
żurawie,
nawet za nimi troszkę chodziłam,
ale niestety ich nie wypatrzyłam,
ale za to widziałam już
kotki nad rzeką,
a u mnie w ogrodzie
zakwitło mnóstwo
przebiśniegów i krokusów:).
za chwilkę Wam je pokażę,
ale najpierw moje kolejne
Ptaszkowe ATC
na Wymiankę z JaMajką:),
której fantastyczne prace możecie
zobaczyć (TU)





moje ATC jest takie dość nietypowe:
ptaszkowy stempelek Stampendousa
odbiłam czarnym Archivalem 
na brzozowej korze,
a następnie wypaliłam;).



owoce jarzębiny, 
za namową mojego Męża,
pokolorowałam:
najpierw kredkami akwarelowymi,
potem farbą akrylową,
a następnie pokryłam
kilkakrotnie glossy accents



poniższa fotka
idealnie obrazuje
jakim "nieplastycznym" materiałem
jest kora








i kilka roboczych fotek:)








a takie przepiękne ATC
dostałam od JaMajki
(fotka ukradziona z jej bloga),
dziękuję Kochana JaMajko
za zaproszenie do Wymianki:)

http://ja-majka.blogspot.com/2015/02/i-jeszcze-atc.html


i jeszcze obiecana wiosna:)

na początek stadko gili:)







... krokusy







... przebisniegi


... kotki na rzeką



i mój figowiec, który ma 2 nowe owoce



pozdrawiam cieplutko:)
malwinku

10 komentarzy:

  1. Dziękuję za wymiankę i za piękną, staranną i czasochłonną pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to ja dziekuje za Zaproszenie do Wymianki i zaprzepieknego mediowego ptaszorka z niespodzianka:), buziaki przeogromne:), malwinku

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne.... pomysłowe...gratuluję....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje przeogrmnie:), pozdrawiam cieplutko:), buziaki:)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. dziekuje z calego serca:), pozdrawiam cieplo:), malwinku

      Usuń
  5. Super wygląda. to ptaszkowa rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  6. dziekuje Dosiu:), buziaki przeogromne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. To co wykonałaś jest przepiękne!!! A ta jarzębina...mąż dobrze doradził bo wygląda niesamowicie. Całość robi na mnie mega wrażenie. Wiosnę ładnie uchwyciłaś. Ja dziś byłam z małą na spacerku i pooglądałam wszystko na żywo. Oprócz ptaków z Twojej fotografii:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje przegromnie:), oj tak:), rzeczywiscie fajniej i ciekawiej wyglada z pomalowana jarzebina:). wiosna juz czuc, widac i slychac:) - aczkolwiek ptaszorki nadal przylatuja do mojej stolowki:). buziaki przegromne:), pozdrawiam cieplo:), malwinku

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku