malwinkowo

malwinkowo

piątek, 6 marca 2015

1-wsza wielkanocna karteczka, czyli wielkanocny scribbly bird:)

Dobry Wieczór Kochani:),
zanim zniknę w Pracowni
przygotowując małe niespodzianki
na Dzień Kobiet
 dziś jeszcze
pokażęWam
moją 1-wszą  karteczkę wielkanocną.
 w roli głównej Anemonowa pisanka (TU),
której kokardkę potuszowałam
Primowym chalkiem "Rock moss".


 całości dopełniają stemplowy ptaszek
z kolekcji Diny Wakley "Scribbly Birds",
pokolorowany przeze mnie farbami akwarelowymi,
motylki i kwiatuszki, które znajdziecie w Scrapku,
oraz prześliczna tekturkowe ozdobniki Anemone
(TU)




 by było naturalnie -
cała kompozycja zbudowana jest
na jucie:).















i jak Wam się podoba:)?
karteczkę możecie również  zobaczyć
na blogu SCRAPEK.PL
(TU)

a na koniec pokaże 
Wam jeszcze
co dziś zrobiła dla mnie 
moja Koordynatorka Anetka:),
która projektuje te wszystkie przecudne tekturki:)
(TU)


 zatem kolejne moje posty
(za wyjątkiem tych, które już przygotwałam,
ale jeszcze nie opublikowałam)
będą mieć to prześliczne logo:).
Dziękuje Anetko:).

pozdrawiam ciepło:).
malwinku

6 komentarzy:

  1. Kartka przecudna! A logo niech się dobrze "nosi" :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje Anetko:), i dziekuje za banerek:), pozdrawiam cieplutko i mocno sciskam:), buziaki:), malwinku

      Usuń
  2. Cudowna jest! Fajny styl i piękne dodatki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje z z calego serca:), pozdrawiam cieplo:), malwinku

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. dziekuje przeogromnie:), pozdrawiam cieplo:), malwinku

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku