malwinkowo

malwinkowo

niedziela, 8 marca 2015

Dzień Kobiet

Witajcie Kochani:),
dziś Dzień Kobiet,
dlatego na samym początku
życzę wszystkim Paniom
spełnienia najskrytszych marzeń:).
jak wiecie 
wczoraj mój synek Remisiek
skończył roczek:),
był tort, goście i prezenty,
ja natomiast z okazji 
dzisiejszego Święta
przygotowałam dla każdej Babci i Cioci
maleńkiej tagi z dobrze
już Wam znaną 
Primową Walentyną:)




















ta bez napisu:
Dzień Kobiet,
bo pójdzie na przeprosiny
do Biblioteki za przetrzymanie
Damy Kameliowej:P





wszystkie tagi
są podobnie wykonane -
różnią się jedynie kolorem sukienek.
tło tagów to
papier UHK Gallery
z kolekcji
Le Journal Recipe,
oczywiście wszystkie pochlapane
tuszami typu splash
13 arts



ponieważ papier w białe groszki
miałam jedynie czerwony,
a zależało mi na różnych kolorach, 
sukienki wykonałam
z kolorowego papieru wizytówkowego
odbijając na nim,
 za pomocą 
ołówkowej gumki i tuszu,
białe i czarne grochy:)



pod papierowymi sukienkami
umieściłam prawdziwą koronkę















 stempel z tego walentynkowego zestawu
z napisem
"Valentine Girl"
odbiłam czarnym Memento, wycięłam,
a następnie odwróciwszy na drugą stronę,
napisałam
"Dzień Kobiet"



moje tagi zgłaszam na

Wyzwanie na Marzec
w Scrap Shopie
"BYĆ KOBIETĄ"
(TU)

http://scrapikowo.blogspot.com/2015/03/wyzwanie-na-marzec-byc-kobieta.html

oraz na
Wyzwanie #4
Cherry Craft
"KOBIETĄ BYĆ!!!"
(TU)
(do wtorku 24 marca 2015)

http://cherrycraftpl.blogspot.com/2015/03/wyzwanie-4-kobieta-byc.html

a także na
Wyzwanie #33
ARTIMENO
"LALKA"
(TU)
(do piątku 3 kwietnia 2015)

http://artimeno.blogspot.com/2015/03/wyzwanie-33-lalka.html

pozdrawiam ciepło
jeszcze raz życząc 
wszystkiego najlepszego
z okazji Dnia Kobiet:)
malwinku

19 komentarzy:

  1. Świetne tagi. Ślicznie wykonane;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje przeogromnie:), pozdrawiam cieplutko:), malwinku

      Usuń
  2. Wszystkiego najlepszego dla synka:) moja Jagódka skończy roczek w maju:) a tagi są prześliczne i bardzo pomysłowe...ta koronka - super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje z calego serca i za zyczenia dla Remiska i za mile slowa:), ooo:), to nasze dzieci sa w tym samym wieku:), buziaki przeogromne:), malwinku

      Usuń
  3. Fantastyczne te tagi! Kolorki i wykonanie super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje serdecznie:), pozdraiwam cieplo:), malwinku

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. dziekuje przeogrmnie:), pozdrawiam cieplo:), malwinku

      Usuń
  5. rewelacyjne tagi, takie energetyczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje przeogromnie:), pozdrawiam cieplutko:), malwinku

      Usuń
  6. urocze Primowe tagi :)))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu Cherry Craft :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje przeogromnie:), pozdrawiam cieplutko:), buziaki:), malwinku

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, kurcze usunęłam sobie niechcacy Twój komentarz Dagusiu😠😢, za co przepraszam....ada to wszystko dlatego, że chyba nie potrafię pisać na tablecie😭


      Usuń
  8. Przecudne te tagi!!!! Bardzo wesole i w sam raz dla kazdej kobitki

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne!!! Zachwycam się ilością i różnorodnością kreacji. Oglądając Twoje tagi czuję się jak na pokazie mody!
    Dziękuję za wspólną zabawę z Artimeno!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie tagi są naprawdę urocze. Zresztą każdy z osobna też. Pomysłowo, kolorowo i wesoło.
    Kasia/ DT Artimeno

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie tu obecne apelujemy do bibliotekarki o przebaczenie w sprawie Damy kameliowej. Kasia DT/Artimeno

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku