malwinkowo

malwinkowo

wtorek, 10 marca 2015

kaczuszka wielkanocna

witajcie Kochani:),
coraz bliżej Święta Wielkiej Nocy
więc najwyższy czas
na poważne rozpoczęcie domowej produkcji
kartek wielkanocnych:).
ja rozpoczęłam ją
karteczką z przepiękną Anemonową kaczuszką,
którą znajdziecie oczywiście
w Scrapku:)
(TU)






 kaczusię pokolorowałam tuszami,
a na skrzydełko nakleiłam
malutkie piórko perliczki.


 kaczątko stanęło sobie obok
cudnej tekturkowej pisanki ANEMONE,
która także dostępna jest
w Scrapku
 (TU)



pisankę postarzyłam tylko distressem,
żeby było ciekawiej oczka margaretek
obsypałam kaszą jaglaną:).



aby było bardziej wiosennie
dodałam zrobione przez siebie
bibułowe krokusy - a co tam:)!
kto powiedział, że kwiatów z bibuły
nie można wykorzystać na kartkach:)!











a to jeszcze moje żywe krokusy:)















pozdrawiam Was
już prawie wiosennie;)
i zapraszam na
WIOSENNE WYZWANIE 
do Scrapka


http://scrapek.blogspot.com/2015/03/wiosenne-wyzwanie-nr-34.html


malwinku

2 komentarze:

  1. Hahaha alez wesola kaczucha! Czy to kurczak? Hymmmm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wg mnie kaczucha:D, ale ojciec lub matka byla perliczka:D, bo ma skrzydelko z piorka perliczki:D:D:D, buziaki przeogromne:). malwinku

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku