malwinkowo

malwinkowo

poniedziałek, 2 marca 2015

KWIATOWY TAG

witajcie Kochani:),
dziś na blogu
JUST TAG IT!
(TU)
rusza nowe tagowe wyzwanie
zatytułowane
"KWIATY",
ja przygotowałam
takiego taga


kwiatowa kompozycja
zbudowana jest 
na papierze CARTA BELLA 
"Sew Lovely",
gałązki kwiatowe to 
jeden z moich ulubionych stempli 
gałązka wiśni CraftyMoly
potraktowana przeze mnie
kredkami akwarelowymi, 
gelatosami, i kredą



brzegi wytuszowane distressami
i posypane miką



gdzieniegdzie dodałam 
złotych mikrokulek
i czarno-białych chlapań:)



żeby było ciekawiej
dodałam też
gałązki brzozy:)




 i na koniec jeszcze
troszkę wiosny:)




i wczorajsze żurawie;),
było ich ze 6,
ale tylko 2 chodziły po łące,
w takich momentach
baaaardzo  żałuję,
że nie mam dobrego aparatu:(




pozdrawiam cieplutko
i oczywiście
gorąco zapraszam
do wzięcia udziału
w naszej tagowej zabawie

http://justtagit.blogspot.com/2015/03/5-wyzwanie-tagowe-kwiaty.html

dobrego tygodnia:),
malwinku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku