malwinkowo

malwinkowo

wtorek, 17 marca 2015

Krótkie Libretto na temat piór

Witajcie Kochani:),
 wiosna coraz bliżej,
zdecydowanie mniej ptaków
przylatuje już do mojego karmnika,
choć mój bażant Franek
przyprowadza ostatnio
swoją wybrankę serca:) -
kto wie - może niedługo zaczną przychodzić
z gromadką piskląt:)?

lubię takie przedwiośnie,
jakie jest teraz...
takie przedwiośnie, które nigdzie się nie spieszy,
które pozwala przyjść Wiośnie na spokojnie,
powolutku dając możliwość
nacieszenia się
tym czasem...

oczywiście wówczas
moje myśli krążą zasadniczo
wokół dwóch tematów:
ptaków i kwiatów:),
dlatego kiedy JaMajka (TU)
zaproponowała temat naszej kolejnej
 Wymianki ATC
"KSIĄŻKA",
po baaardzo długim zastanawianiu się
co mam stworzyć,
przyszedł mi do głowy 
pomysł zrobienia
maleńkiej książeczki
... o piórach:).
inspiracją do stworzenia
tego typu pracy
były artytyczne mini-zielniki,
taki mini-zielnik też sobie zrobię,
ale póki co -
libretto o piórach:)



obydwie książeczki
 są oczywiście
wielkości ATC,
zawierają 5 kartek 
opalanych nad świeczką





tak bardzo spodobał mi się 
ten ptaszek, moje nowe medium: perfect pearl,
no i oczywiście gelatosy, że zrobiłam nawet
w podobny sposób
wielkanocne mini-karteczki:) 
(TU)




a tak wyglądają
 w środku






książeczki zawierają pióra
takich ptaków jak:
dzięcioł średni (Dendrocopos medius)
sójka (Garrulus glandarius)
dzwoniec (Carduelis chloris)
pustułka (Falco tinnunculus)
bażant (Phasianus colchicus),
oraz moje osobiste rysunki - szkice,
do których specjalnie 
się nie przykładałam






pióra pochodzące z mojej prywatnej kolekcji,
to nic innego 
jak znaleziska z lasu, pól, czy dróg...



będąc filologiem klasycznym
interesują mnie także 
łacińsko-greckie nazwy ptaków -
stąd, obok piór,
w moich librettach znajdują się
przetłumaczone na język polski
łacińskie i greckie słowa
tworzące nazwy 
przedstawionych tu gatunków
(o tym co mówią grecko-łacińskie nazwy ptaków
pisałam w poście, który znajdziecie TU)














i jeszcze zbliżenie na mojego,
ostatnio ulubionego ptaszorka,
tu troszkę lepiej widać 
jego metaliczną pierś
pomalowaną gelatosami, pan pastels, i perfect pearl








moje libretto zgłaszam na
Wyzwanie #13
Craft Style
"LEKKIE JAK PIÓRKO"
(do wtorku 17 marca 2015)
(TU)

http://craftstylepl.blogspot.com/2015/03/wyzwanie-13-lekkie-jak-piorko.html

 a także na
Wyzwanie nr 17
Craft Baru
"WIOSNA Z JAJEM"
(do piątku 10 kwietnia 2015)
(TU)

http://blog.craftbar.com.pl/2015/03/wyzwanie-nr-17-wiosna-z-jajem_16.html


i jeszcze
moja parka bażantów:)







pozdrawiam cieplutko:)
malwinku

 miło mi poinformować, że moje "Krótkie Libretto na temat piór" zdobyło WYRÓŻNIENIE w 13 Wyzwaniu Craft Style "LEKKIE JAK PIÓRKO"
 (TU


http://craftstylepl.blogspot.com/2015/03/wyniki-wyzwania-lekkie-jak-piorko.html


pozdrawiam ciepło
dziękując za Wyróżnienie:), 
 oraz 
gratulując Zwyciężczyniom:),
malwinku

10 komentarzy:

  1. Piekne wykonanie oraz bardzo pomysłowe zamieszczenie lekkich i ulotnych piórek. Bardzo podoba mi się taka interpetacja wiosny z jajem :). Dziękuję za udział w wyzwaniu CraftBaru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje przeogromnie:), pozdrawiam cieplutko dziekujac za fajna zabawe:), malwinku

      Usuń
  2. O ja!!! Alez fajne ksiazeczki, tez kiedys zbieralam piorka... Dziękuję za udział w wyzwaniu CraftStyle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje preogrmnie:), ja caly czas zbieram:), buziaki:) :*

      Usuń
  3. Świetne książeczki. Jestem nimi zachwycona;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje przeogromnie:), pozdrawiam cieplutko:), malwinku

      Usuń
  4. ślicznie, genialny pomysł i bardzo mi się podoba :) dziękujemy za udział w wyzwaniu CraftBaru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje za mile slowa:), pozdrawiam cieplutko:), malwinku

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku