malwinkowo

malwinkowo

piątek, 13 marca 2015

PANI WIOSNA

witajcie Kochani:),
dziś będzie mediowo -
oj - baaaardo mediowo;),
a  to za sprawą mojego wyobrażenia
Wiosny:).



taka sukienka zamarzyła mi się
od momentu kiedy zobaczyłam ją
na blogu  Lawendowego Czasu (TU),
nie ukrywam, że baaardzo chciałabym wziąć udział
w warsztatach Agnieszki Anny (TU),
ale póki co, metodą prób i błędów,
musiałam sobie sama wykombinować
jak mniej więcej taką sukienkę wykonać
czy mi wyszło?
- musicie sami ocenić




in margine: mój Mąż stwierdził,
że moje prace są coraz bardziej makabryczne:D.
stemplowe lalki Primy, jak to on powiedział, bez twarzy -
jest w stanie znieść, ale kobietę bez głowy
i rąk leżącą w trawie -
już nie:D.





corpus sukni wykonałam
z masy plastycznej clay
obklejając nią tors lalki Barbie



gdy gotowy odlew był już suchy
potraktowałam go mgiełkami 13 arts:
pastelową limonką,
pastelową zielenią,
i pastelową miętą,
w podobny sposób przygotowałam tag,
z tym że zanim spryskałam go mgiełkami
nałożyłam za pomocą maski
z motywem gałązek z liśćmi
pastę strukturalną



spódnica sukni
wykonana jest z gazy, koronek i róż na tiulu,
które przefarbowałam sobie
 mgiełkami i gelatosami























skoro wiosna,
to nie mogło zabraknąć ptaszków
i gniazdka ze złożonymi w nim jajeczkami,
ale ponieważ Primowe było za duże,
sama je uwiłam:)



na dwóch poniższych zdjątkach
widać przepiękne
zielone przezroczyste kamyczki:)














i jak Wam się podoba
moja interpretacja Wiosny:)?

moją pracę zgłaszam na
WEEKENDOWE WYZWANIE EKSPRESOWE
"WIOSENNA ZIELEŃ"
 (do niedzieli 15 marca 2015)
(TU)

http://scrapakivi.blogspot.com/2015/03/weekendowe-wyzwanie-ekspresowe-27.html

oraz na
Wyzwanie 9
FifiRifi
"BUDZIMY WIOSNĘ"
(do piątku 20 marca 2015

(TU)

http://fifi-rifi.blogspot.com/2015/03/wyzwanie-dziewiate-budzimy-wiosne.html

a także na
Wyzwanie 3
STUDIO 75
"KOBIECE WYZWANIE"
(do wtorku 31 marca 2015)
(TU)

http://studio75pl.blogspot.com/2015/03/kobiece-wyzwanie-women-challenge.html


pozdrawiam ciepło
życząc miłego dnia:).
malwinku

 miło mi poinformować, że
moja mediowa 
Pani Wiosna
zdobyła
I MIEJSCE
w 9 Wyzwaniu Fifi Rifi
"BUDZIMY WIOSNĘ"
(TU)

pozdrawiam ciepło
dziękując za Wyróżnienie:)
malwinku

19 komentarzy:

  1. Uwielbiam w pracach wszelkie kiecki, gorsety, maski... Twoja wiosenna sukienka jest obłędna :) Tyle tam cudów i wiosennych drobiazgów, sukienka wyszła super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo:), ja tez:), a jak w zeszlym roku zobaczylam Twoja sukienke, to od razu wiedizalm, ze przyjdzie czas, ze i ja sprobuje:), dziekuje Ci za tak mile slowa:), buziaki przeogromne:), malwinku

      Usuń
  2. I really think that in this tag there is just spring air! Beautiful tag!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sukienka. Po prostu patrząc na Twoja prace czuć wiosnę. :)
    Dziękuję za wspólną zabawę w Rapakivi. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje z calego serca:), pozdrawiam cieplo dziekujac za mila zabawe:), malwinku

      Usuń
  4. Acha alez bomba energetycznie zielona!!! Teraz to juz musi wiosna przyjsc!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj musi musi:), nie ma wyjscia:), buziaki przeogromne:)

      Usuń
  5. A czy jest może rozmiar 36? Chętnie bym taką dzisiaj na pierwszy dzień wiosny założyła! Dzięki za udział w wyzwaniu Fifi Rifi. Bardzo energetyczna, wiosenna praca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mysle, ze nzajdzie sie rozmiar 36:), dziekuje przeogrmnie za mile slowa i fajna zabawe:), pozdraiwam cieplo i wiosennie:), malwinku

      Usuń
  6. bardzo wiosenna kompozycja, dziękujemy za udział w wyzwaniu Studio 75

    OdpowiedzUsuń
  7. dziekuje przeogromnie:), pozdrawiam cieplo dziekujac za fajna zabawe:), malwinku

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękujemy za udział w naszej zabawie i serdecznie gratulujemy wygranej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej:), baaaaardzo dziekuje:), pozdrawiam cieplo:), malwinku

      Usuń
  9. Sukienka prawdziwej Pani Wiosny :) Ileż szczegółów :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Studio75!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe kolory!!! To musi być wiosna :) Dziękuję za udział w kobiecym wyzwaniu Studio75 i życzę powodzenia :)
    Lady E Studio75 DT
    www.scrapartbyladye.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  11. What a glorious Spring tag! Thanks for entering it in our Women's challenge at Studio 75!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku