malwinkowo

malwinkowo

poniedziałek, 23 marca 2015

tag z podpalanym kurczaczkiem - w błękicie i brązach:)

witajcie Kochani:),
to jeszcze raz:),
i jeszcze raz 
z tagiem z podpalonym kurczaczkiem,
tym razem -
w niebieskiej kolorystyce:)



podobnie jak na tagu różowym i żółtym 
(TU) i (TU)
 stempel z kurczaczkiem
 odbiłam na papierze wizytówkowym,
który następnie podpaliłam:)









ponieważ nie miałam pod ręką
błękitnej wstążeczki
białą tasiemkę psiknęłam
turkusową mgiełką:)





a tu jeszcze moje trojaczki razem;),
różowy i żółty
możecie obejrzeć
TU i TU





moją pracę zgłaszam na
Wyzwanie
Retro Kraft Shopu
"RETROMANIA 9"
(do niedzieli 5 kwietnia 2015)
(TU)

http://retrokraftshop.blogspot.com/2015/03/wyzwanie-challenge-retromania-9.html

a oraz na 
WYZWANIE #1
Dream Craft
"WIELKANOC"
(do piątku 10 kwietnia 2015)
(TU)
http://my-dream-craft.blogspot.com/2015/03/wyzwanie-1-wielkanoc_12.html
a także na
MARCOWĄ EDYCJĘ 
LATARNI MORSKIEJ
w Scrap.com.pl
(do środy 15 kwietnia 2015)
(TU)

PRODUKTY LATARNI MORSKIEJ,
które wykorzystałam w swojej pracy:

stempel motyl mały Monarch  (TU)
stempel SMACZNEGO JAJKA (TU)
 brązowy tusz pigmentowy  (TU)
tusz miedziany (TU)

http://inspiracje.scrap.com.pl/nowe-wyzwania/wyzwanie-latarni-morskiejmarzec-2015/

jeszcze raz ciepło pozdrawiam
i obiecuję, że jutro już 
nie będzie tagów:),
będzie zajączek 3D

malwinku



miło mi poinformować, że
mój tag z podpalonym kurczakiem
zdobył
 1 Miejsce 
w Edycji Kwietniowej Latarni Morskiej
(TU)

http://inspiracje.scrap.com.pl/2015/04/18/wyniki-wyzwania-marcowego-latarni-morskiej/

pozdrawiam cieplutko
dziękując za Wyróżnienie:),
malwinku

7 komentarzy:

  1. Prześliczny! Podpalanie kurczaka - bardzo profesjonalne. :)
    Dzięki za udział w wyzwaniu Retro Kraft Shop!
    Pozdrawiam,
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje z calego serca:), ostatnio wlasnie zauwazylam, ze mam sklonnosci piroteczniczne:), pozdrawiam cieplo;), malwinku

      Usuń
  2. HEJ :) Widzę, że startujemy do tego samego wyzwania ;) coś czuję, że ta moja kartka nie ma szans z Twoimi ślicznymi tagami. Trzymam kciuki :* buziak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje za mile slowa, aleTwoja jest PRZECUUUUUUUUUDNA:) i baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardzo mi sie podoba:), pozdrawiam cieplutko:), buziaki:), malwinku

      Usuń
  3. Przeczytałam "z podpalonym kurczaczkiem" :D Tag jest cudny, uwielbiam taką kolorystykę i na święta i poza nimi! Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Retro Kraft Shop! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo ten kurczak rzeczywiscie byl podpalony:D, dziekuje przeogromnie za mile slowa:), pozdrawiam cieplutko:), malwinku

      Usuń
  4. śliczne tagi :) uwielbiam ten stempelek - znalazłaś na niego świetny sposób

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku