malwinkowo

malwinkowo

niedziela, 8 marca 2015

WYNIKI MOJEGO KONKURSU

Witajcie Kochani:),
tak jak obiecałam, 
dziś dzień po 1-wszych Urodzinkach
mojego Synka
ogłaszam 
WYNIKI MOJEGO KONKURSU

http://malwinkowo-scrap.blogspot.com/2015/02/konkurs.html

zgłosiły się 4 Osoby,
ale niestety żadna z nich 
nie znała odpowiedzi 
na moje pytanie konkursowe:(,
lecz tak jak obiecałam,
za zadany sobie trud
w znalezieniu jej.
jedna Osoba pomimo
to dostanie nagrodę:), 

a będzie nią:









ANITA M.
z bloga
MOJE PASJE
(TU)
serdecznie gratuluję
i proszę o kontakt
w celu ustaleni adresu wysyłki
na adres:
malwinku@o2.pl
(zastrzegam sobie 3 dni od daty
 ogłoszenia Wyników
 na skontaktowanie się ze mną,
później nagroda przepada)

pozdrawiam ciepło:).
malwinku

3 komentarze:

  1. No cudownie, że ta malutka rączka mnie wylosowała:) dziękuję pięknie:) tylko szkoda, że nikt nie rozwiązał zagadki bo nadal jestem ciekawa;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gratuluje z calego serca:), no ja tez baaardzo zaluje, ze nikt nie znal odp. na moje pytanie:(, a Babci juz niestety nie moge zapytac:(....

      Usuń
  2. Gratulacje :) Też jestem ciekawa jakie jest rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku